سه شنبه 25 تیر 1387

سخنگوی نيروهای چند مليتی در عراق: فرمانده آمريکايی با احمدی نژاد عکس نگرفته، انتخاب

خبرگزاری انتخاب - در حالی که رئيس‌جمهور در سخنرانی يک ماه ژيش خود اعلام کرده بود نبا يکی از فرماندهان ارشد نيروهای آمريکا در عراقعکس يادگاری انداخته است»، سخنگوی نيروهای نظامی متفقين در عراق اين خبر را تکذيب کرد.


در حالی که رئيس‌جمهور در سخنرانی يک ماه ژيش خود اعلام کرده بود نبا يکی از فرماندهان ارشد نيروهای آمريکا در عراقعکس يادگاری انداخته است»، سخنگوی نيروهای نظامی متفقين در عراق اين خبر را تکذيب کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری «انتخاب»، «عبداللطيف ريان» سخنگوی نيروهای چندمليتی در عراق در تماس تلفنی با شبکه «العربيه»، ملاقات فرماندهان وابسته به اين نيروها در کشور عراق با دکتر احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهوری ايران را نفی کرد و گفت: «اين ادعا بی‌اساس است.»
وی با اشاره به اينکه نيروهای ائتلاف و فرماندهی آنان اطلاعی از اين موضوع ندارند، گفت‏:‏ رئيس‌جمهوری ايران با حمايت دولت عراق به اين کشور سفر کرد و دولت عراق از برنامه سفر وی آگاه بوده و بر آن نظارت داشت‏.‏

گفتنی است، رئيس‌جمهور در سخنرانی يک ماه پيش خود با اشاره به موافقت خود با درخواست ملاقات اين فرمانده نيروهای اشغالگر تاکيد کرد: «من گفتم بيايد، اشکالی ندارد».

احمدی‌نژاد سپس افزود: هنگامی که اين فرد آمد به من گفت شما در قلب من جای داريد. من خيلی دوست دارم که با شما عکس بيندازم.

رئيس‌جمهور در ادامه با تاکيد بر اين که با درخواست فرمانده مزبور برای انداختن عکس يادگاری موافقت کرده است، افزود: بعد از انداختن عکس، اين فرد به من گفت که معاون من هم بسيار دوست دارد با شما عکس بيندازد. من هم گفتم بسيار خوب او هم بيندازد.

احمدی‌نژاد يادآور شد که در پايان ديدار خود و پس از گرفتن عکس يادگاری، فرمانده نظامی مزبور را «تشويق» کرده و «بر پشتش» زده است و به او گفته است: مواظب مردم عراق باشيد. ملت عراق را مواظبت کنيد.

Copyright: gooya.com 2016