دوشنبه 31 تیر 1387

معصومه ابتکار: راهبردهای آينده اصلاح‌طلبان به پذيرش حضور خاتمی در انتخابات بستگی دارد، ايسنا

يک فعال سياسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان مشغول بررسی شرايط هستند و البته پذيرش آقای خاتمی برای حضور درانتخابات بسيار تعيين کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) معصومه ابتکار عضو شورای شهر تهران طی سخنانی در دومين نشست عمومی مجمع زنان اصلاح‌طلب در سال جديد افزود: راهبردهای آينده اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات تا حد زيادی به اين مساله بستگی خواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد: تاکنون آقای خاتمی نظر قطعی خود را دراين مورد مشخص نکرده‌اند و چنانچه مردم و گروه‌ها مايل به آمدن ايشان باشند بايد اعلام کنند و از ايشان بخواهند که در صحنه حاضر شود.

وی با بيان اين‌که " ما ظرفيت‌های زيادی داريم که از آن‌ها استفاده نمی‌کنيم" گفت: با توجه به ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هايی که در جامعه زنان ما وجود دارد بسياری از تحليلگران معتقدند اگر اين ظرفيت‌ها درجهت مصالح ملی به کار گرفته شود، می‌توان حرکتی را ايجاد کرد که تغييرات اساسی درفضای سياسی کشور و انتخابات آينده به وجود آيد.

ابتکارادامه داد: بايد برای ايجاد انگيزه و نشاط درانتخابات آينده برنامه‌ريزی کرد و ضمن جلب اعتماد زنان جامعه، آن‌ها را برای حضور موثر در عرصه انتخابات تشويق کرد تا به چرخش فضای نامطلوب سياسی منجر شود.

به گزارش ايسنا دومين نشست عمومی مجمع زنان اصلاح طلب با حضور اعضای اين مجمع و برخی از اعضای شورای هماهنگی جبهه‌ی شورای اصلاحات برگزار شد.

در اين نشست ابتدا درباره مسائل سياسی روز بحث و تبادل نظر شد و هم‌چنين نسبت به لايحه حمايت از خانواده و تصويب کليات آن در مجلس ابراز نگرانی و تاکيد شد که در اين زمينه کار کارشناسی صورت بگيرد و نقاط ضعفی که قبلا هم درباره آن‌ها تذکر داده شده بود، برطرف شود.

در اين جلسه همچنين مقرر شد که مجمع زنان اصلاح طلب ديداری را با فراکسيون اقليت مجلس داشته باشند؛ چراکه آ‌ن‌ها صدای اصلاح طلبان در مجلس هستند.

همچنين نشستی با حضور نماينده زنان در مجلس هشتم برگزار و درباره مطالبات زنان در جامعه گفت‌وگو شود.

Copyright: gooya.com 2016