دوشنبه 31 تیر 1387

تهديد محمد خاتمی به رد صلاحيت، نوروز

يکی از شاگردان مصباح‌يزدی آقای خاتمی را تهديد کرد که در صورت نامزدی در انتخابات آتی رياست‌جمهوری با واکنش متدينين و حتی بررسی پرونده‌اش در دادگاه ويژه روحانيت مواجه خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«قاسم روانبخش» در مطلبی با عنوان «انتخابات آينده و گزينه‌های پيش‌رو» نوشت: در صورتی که خاتمی رسما نامزد شود و نامزدی وی نيز مورد تاييد شواری نگهبان قرار بگيرد، ممکن است مورد اقبال روشنفکران دگرانديش و متمايل به غرب قرار گيرد، چرا که از نظر وی راه پيشرفت از تجدد و غرب می‌گذرد و انقلاب اسلامی نيز از روح انقلاب آمريکا مدد گرفته است، ولی در ميان اقشار مختلف مردم و متدين که برای آنها دين و ارزش‌های الهی اصل است جايگاهی ندارد؛ زيرا مردم هنوز تهاجم به دين و ارزش‌ها، قرآن کريم، ساحت مقدس پيامبر(ص)، حضرت زهرا(س)، امام حسين(ع)،‌ امام زمان(عج)؛ امام راحل، قانون اساسی، انقلاب اسلامی و... را فراموش نکرده‌اند و تصاوير موهن تئاترهايی از قبيل تئاتر ايران‌زمين و رقص زنان نيمه‌برهنه ارمنی از لوح اذهان مردم پاک نشده است، هتاکی‌های مدعيان اصلاحات در کنفرانس برلين و در يک کلمه جنايات فرهنگی‌‌ای که موجب تحصن سه‌روزه مراجع عظام‌، علمای بزرگ و طلاب و فضلای حوزه علميه قم شد برگ ديگری از پرونده سياه و قطور دوران اصلاحات است.

شاگرد مصباح در ادامه اين مطلب به تهديد قضايی آقای خاتمی هم متوسل شده و نوشته: مشکل ديگری نيز خاتمی را تهديد می‌کند و آن اينکه پرونده او به دليل دست دادن به زنان نيمه‌عريان ايتاليايی در سال گذشته، در دادگاه ويژه روحانيت در نوبت رسيدگی قرار دارد و هزاران نفر از طلاب و فضلای جوان حوزه علميه قم و مردم مشهد و کاشان که شاکی اين پرونده‌اند، در انتظار تشکيل جلسه دادگاه آقای خاتمی‌اند. در صورتی که وی نتواند در اين پرونده خود را تبرئه کند، قطعا برای ثبت‌نام مشکل خواهد داشت.

اين فعال سياسی حامی دولت بر اين مبنا حتی بحث «ردصلاحيت» آقای خاتمی را مطرح کرده و نوشته: تاييد صلاحيت آقای خاتمی در شورای نگهبان نيز با توجه به پرونده سنگين وی در چوب حراج زدن به ارزش‌های اسلامی قابل تامل است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تهديد محمد خاتمی به رد صلاحيت، نوروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016