شنبه 5 مرداد 1387

اخذ دفاع آخر از اشکان قيسوندی و مسعود حبيبی، دو فعال دانشجويی، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: از اشکان قيسوندی، از اعضای سابق انجمن اسلامی دانشگاه زنجان، و مسعود حبيبی، عضو انجمن دموکراسی خواه دانشگاه تهران، هفته گذشته در شعبه يکم بازپرسی دادگاه انقلاب دفاع آخر در خصوص اتهاماتشان اخذ شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اشکان قيسوندی و مسعود حبيبی در ۱۸ تيرماه سال گذشته و در پی حمله به دفتر سازمان ادوار تحکيم بازداشت شدند. دو هفته پيش در احضاريه ای کتبی که برای مسعود حبيبی ارسال شده بود از وی خواسته شده بود که به شعبه يک بازپرسی دادگاه انقلاب مراجعه نمايد. از اين فعال دانشجويی پس از مراجعه به بازپرسی از وی دفاع آخر اخذ شد. به وکيل اين فعال دانشجويی اجازه حضور در جلسه داده نشد.

به گزارش خبرنامه اميرکبير از اشکان قيسوندی نيز در شعبه فوق الذکر دفاع آخر اخذ شد. قيسوندی که جهت مطلع کردن دادگاه از تغيير آدرس محل سکونت خود به دادگاه انقلاب مراجعه کرده بود، بدون آمادگی قبلی و بلافاصله پس از حضور در دادگاه در شعبه فوق الذکر از وی دفاع آخر اخذ شد. پرونده اين دو فعال دانشجويی، پس از اخذ دفاع آخر، جهت صدور کيفرخواست و تشکيل دادگاه به نماينده دادستان ارجاع خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اخذ دفاع آخر از اشکان قيسوندی و مسعود حبيبی، دو فعال دانشجويی، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016