پنجشنبه 10 مرداد 1387

مهدی کروبی: هنوز تصميمی برای حضور در انتخابات نگرفتم، بعيد می دانم خاتمی رد صلاحيت شود، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

دبيرکل حزب اعتماد ملی گفت: بعيد می دانم چهره خاتمی به گونه ای باشد که در صورت حضور در انتخابات رد صلاحيت شود.

مهدی کروبی در گقت و گو با خبر نگار" ايلنا" در خصوص اجماع اصلاح طلبان در صورت حضورش در انتخابات گفت: هنوز تصميمی برای حضور در انتخابات نگرفتم ولی معتقدم بايد به صورت حزبی در انتخابات عمل کرد و مطمئناً در صورت حضورم در انتخابات گروه هايی از من حمايت می کنند و گرو ه هايی نيز از من حمايت نخواهند کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در واکنش به اخبار برخی رسانه ها مبنی بر رد صلاحيت خاتمی در صورت حضورش در انتخابات، با تاکيد بر وجود تضارب افکار در جامعه اظهار داشت: بايد همه تلاش کنند انتخابات سالمی برگزار شود تا همه سلايق در آن شرکت کنند. اينگونه شايعات را نيز گروه های تندرو سياسی درست می کنند. نبايد به گروه های تندرو توجه کرد و بعيد می دانم چهره خاتمی به گونه ای باشد که در صورت حضورش در انتخابات رد صلاحيت شود.
کروبی در ادامه افزود: بايد محيط سياسی را آرام نگه داشت تا گروه های سياسی هر کدام که تمايل داشتند با هم ائتلاف کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشيم.
وی در خصوص ديدارش با عبدالله نوری نيز گفت: حضورم در منزل نوری ربطی به انتخابات نداشت و قبلاً نيز در برنامه هايی که نوری در منزلش برگزار می کرد، شرکت کردم.
دبير کل حزب اعتماد ملی در پايان گفت و گوی خود با استقبال از فعاليت مجدد«ايلنا» گفت: در مدتی که اين خبرگزاری فعاليت نمی کرد خلاء آن در جامعه رسانه ای احساس می شد. به همين دليل از فعاليت مجدد «ايلنا» استقبال می کنم و اميدوارم با رعايت خط قرمز های جامعه و خودداری از تخريب افراد، انعکاس دهنده واقعيات جامعه باشد.

Copyright: gooya.com 2016