پنجشنبه 10 مرداد 1387

يک نفر ديگر در ابهر اعدام شد، ايسکانيوز

تهران – خبرگزاری ايسکانيوز: مردی که دوستش را قربانی کينه جويی کرد، در محوطه زندان ابهر به دار آويخته شد.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويی ايران "ايسکانيوز"، صدای شليک های پياپی بامداد ۱۸ مرداد ۱۳۸۲ لرزه بر تن اهالی روستای "قلعه حسن آباد" از توابع ابهر انداخت و آنان که هراسان از خانه شان بيرون دويده بودند با "اسدالله "۲۰ ساله روبه رو شدند که اسلحه در دست قصد فرار داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او همانجا در حلقه تنگ شاهدان محاصره و تسليم شد و بدن نيمه جان سيف ا... به بيمارستان انتقال يافت اما بر اثر شدت خونريزی جان باخت.
بدين ترتيب جنايت به بازپرس "نصيری "کشيک جنايی استان زنجان گزارش شد و باز جويی از متهم در دستور کار پليس قرار گرفت. "اسدالله "بدون هيچ مقاومتی کشتن دوستش را گردن گرفت و مدعی شد او را کشتم چون اسير وسوسه های شيطانی بود.
با تکميل تحقيق ها دروغگويی های "اسدالله "فاش شد و به جنايت با انگيزه کينه جويی اعتراف کرد. او همچنين به بازسازی صحنه جنايت پرداخت و گفت: ديگر صبرم تمام شده بود،نمی دانم چه شد که کنترلم را از دست دادم و در موتورخانه به سوی "سيف الله" شليک کردم.
گزارش ايسکانيوز می افزايد، با اعترافات مجرم، حکم مرگ او صادرشد و قضات ديوان عالی کشورآن را تاييد کردند. بدين ترتيب پرونده زندگی مرد جنايتکار برای هميشه در زندان ابهر بسته شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يک نفر ديگر در ابهر اعدام شد، ايسکانيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016