پنجشنبه 24 مرداد 1387

کروبی و هاشمی رفسنجانی با يکديگر ديدار کردند، ايلنا

* موسوی خوئينی‌‏ها نامه‌‏ای مبنی بر عدم کانديداتوری کروبی ننوشته است

تهران- خبرگزاری کار ايران
سخنگوی حزب اعتماد ملی از ديدار کروبی و هاشمی رفسنجانی خبر داد.

اسماعيل گرامی‌‏مقدم در گفت‌‏وگو با خبرنگار «ايلنا» ، اظهار داشت: يکی از مباحث مطرح شده دراين نشست، بحث انتخابات رياست جمهوری و لزوم تبيين راهکارهايی برای حضور گسترده مردم در اين انتخابات بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بيان اينکه کروبی ديدارهايی با شخصيت‌‏های نظام داشته و خواهد داشت، در مورد جلسات خاتمی و کروبی در روزهای اخير نيز تصريح کرد: ديدارهای خاتمی و کروبی به عنوان ديدار دو شخصيت اصلاح طلب برجسته که دارای سوابق و پيشينه‌‏های مشترک در پيشبرد امور کشور هستند، طبيعی است و اين ديدارها ادامه خواهد داشت.
وی گفت: ديدار کروبی با شخصيت‌‏های مهم کشور در راستای هماهنگی در مسايل مختلف کشور است. البته پيش از اين ، ديدارهای کروبی با شخصيت‌‏های سياسی کشور و بويژه خاتمی، در قالب جشن‌‏ها و بزرگداشت‌‏ها بود اما پس از اين، با توجه به نزديک شدن به زمان انتخابات، جنبه رسمی به خود می‌‏گيرد.
وی گفت: کروبی شب گذشته از ری‌‏شهری دعوت کرده بود که در مهمانی وی شرکت کند که در اين مراسم شخصيت‌‏هايی مانند خاتمی ، حسن خمينی، موسوی خوئينی‌ها نيز حضور داشتند.
گرامی‌مقدم با تکذيب نامه موسوی خوئينی‌‏ها به کروبی و درخواست وی برای عدم حضور کروبی در صحنه انتخابات رياست جمهوری، گفت: اين اخبار کذب در راستای تفرقه پراکنی در جريان اصلاحات صورت می‌‏گيرد که از سوی جناح راست طراحی شده است.
وی افزود: جناح راست درصدد است تا دستاوردها و ابتکارات جناح اصلاح‌‏طلب را از طريق خبرگزاری‌‏های وابسته به خود و بويژه اخبار ۲۰:۳۰منفی جلوه دهد و اظهارات اصلاح‌‏طلبان را به صورت گزينشی منتشر کند. يکی از محورهای اصلی ديدارهای اخير شخصيت‌‏های اصلاح‌‏طلب نيز نحوه مواجهه با اين جريانات مخرب است که با مطرح کردن مسايلی مانند نامه‌‏نگاری ميان اصلاح طلبان و موارد ديگر سعی در تخريب اصلاحات دارند.
سخنگوی حزب اعتماد ملی در پايان هر گونه درخواست کتبی يا شفاهی مبنی بر درخواست از کروبی و خاتمی برای عدم حضور در انتخابات را به شدت تکذيب کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کروبی و هاشمی رفسنجانی با يکديگر ديدار کردند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016