چهارشنبه 23 مرداد 1387

مهدی کروبی: گناه ما نداشتن حق شهروندی است، ايلنا

- دوره جوسازی‌‏ها و دروغ پردازی‌‏ها به پايان رسيده است

تهران- خبرگزاری کار ايران
دبيرکل حزب اعتماد ملی اظهار داشت: دوره جوسازی‌‏ها و دروغ پردازی‌‏ها به پايان رسيده است و زمانه ، زمانه کار و فعاليت حزبی است و نبايد مرعوب اين جوسازی‌‏ها شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش «ايلنا»، مهدی کروبی در ديدار با جمعی از دانشجويان دانشگاه اصفهان و اعضای شاخه دانشجويی حزب اعتماد ملی منطقه اصفهان با تبريک اعياد شعبانيه، اظهار داشت: ما جريان فکری خط امام هستيم که دارای چارچوب‌‏های مشخصی است و وجه تمايز ما با برخی گروه‌‏ها می‌‏باشد.
وی در پاسخ به سوال برخی از دانشجويان در مورد جوسازی‌‏های صورت گرفته عليه حزب اعتماد ملی در کشور، افزود: جريان خط امام با پيروزی در خرداد ۷۶ توانست در انتخابات پی‌‏درپی شورای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و انتخابات رياست جمهوری هشتم به پيروزی برسد و در اين شرايط، بدنه سپاه نيز با ما همراه بود و روابط و تعامل را با حاکميت حفظ کرديم.در همين ايام در درون خط امام، جريانی پديد آمد که نه تنها در قالب خط امام گنجانده نمی‌‏شد، بلکه در تضاد با چارچوب‌‏های خط امام بود و باعث شکست پی‌‏درپی جريان خط امام در انتخابات شد.
دبير کل حزب اعتماد ملی در خصوص تاسيس حزب اعتماد ملی اظهار داشت: پرورش‌‏يافتگان مکتب امام(ره) هستيم و امام به گردن ما دين دارد و تا لحظه‌‏ای که در قيد حيات هستيم، نمی‌‏توانيم به مسايل کشور بی‌‏تفاوت باشيم، بنابراين با يک تجربه طولانی به اين نتيجه رسيديم که چنانچه بخواهيم در جمهوری اسلامی کار سياسی بکنيم، بايد حزب تشکيل دهيم و در غير اين صورت چنانچه هر پيروزی نصيب خط فکری‌‏مان گردد، همچون گذشته به راحتی به رقيب تحويل خواهيم داد.
کروبی در واکنش به هجمه‌‏هايی که به حزب اعتماد ملی صورت می‌‏گيرد، اظهار داشت: گناه ما اين است که از نظر جريانی که خيلی دنبال شفافيت، جامعه مدنی و آزادی است، حق شهروندی نداريم.حزب اعتماد ملی، حزبی اصلاح طلب است که در چهارچوب قانون اساسی، آرمان‌‏های امام (ره) و نظام جمهوری اسلامی فعاليت می‌کند و معتقد به امام و رهبری است و در عين‌‏حال از حقوق شهروندان دفاع می‌‏کند و هراسی از جوسازی‌‏ها و دروغ پردازی‌‏ها ندارد.
کروبی تصريح کرد: شما جوانان نبايد درگير و مرعوب اين هجمه‌‏ها وفضاسازی‌‏های کاذب شويد، بلکه بايد با خويشتن‌‏داری، شکيبايی و سعه صدر از اين فضای آلوده که توام با تخريب است، بدون درگيری و به سلامت عبور کنيد.
دبيرکل حزب اعتماد ملی اظهار داشت: با کسی دعوا نداريم و می‌‏خواهيم کار تشکيلاتی بکنيم. قطعا ثمره و برکت اين کار تشکيلاتی به مردم می‌‏رسد.
وی گفت: اينکه می‌‏گوئيم، می‌‏خواهيم کار تشکيلاتی کنيم، معنايش اين نيست که به خارج از حزب اعتماد ملی کاری نداريم، بلکه علاوه بر نگاه درون‌‏حزبی، نگاه برون‌‏حزبی هم داريم و از تمام پتانسيل‌‏ها، توان مديريتی و ظرفيت کشور استفاده خواهيم کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهدی کروبی: گناه ما نداشتن حق شهروندی است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016