جمعه 8 شهریور 1387

عبدالله نوری: ايجاد تحول نياز مبرم کشور است، ادوار نيوز

ادوارنيوز: دبيرکل، اعضای شورای مرکزی و کميته سياسی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوارتحکيم وحدت) در ديدار با عبدالله نوری ضمن تشريح ديدگاه و تحليل های خود در مورد فضای سياسی کشور و انتخابات آتی رياست جمهوری از عبدالله نوری دعوت کردند تا نقش فعال تری در ميان مجموعه نيروهای منتقد و اصلاح طلب بر عهده گيرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ايران، در اين ديدار دکتر احمد زيدآبادی، دبيرکل سازمان ادوار تحکيم وحدت با اشاره به اين موضوع که بحث انتخابات رياست جمهوری و نحوه تعامل سازمان دانش آموختگان با اين رخداد سياسی از مدتی پيش در قالب شورای مرکزی و کميته انتخابات سازمان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است گفت: " به اعتقاد ما با توجه به فضای شرايط خاص کنونی حاکم بر فضای سياسی کشور و همچنين ارزيابی ما در مورد شرايط داخلی و بين المللی که تا بهار آينده يعنی موعد برگزاری انتخابات رياست جمهوری قابل تصور است، اين دوره انتخابات از ويژگی های خاصی برخوردار است که شايد با اتخاذ يک استراتژی مناسب بتوان روزنه هايی از اميد را پيش روی نيروهای تحول خواه و اصلاح طلب گشود".

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

زيدآبادی افزود: " در انتخابات آتی اگر بخواهيم به توفيقی دست پيدا کنيم بايستی با طرح مسائل اساسی و نيازهای جدی مردم در عرصه های سياسی، اقتصادی و اجتماعی وارد اين عرصه شويم ".

دبيرکل سازمان دانش آموختگان ايران ادامه داد:" تحليل ما اين است که بدون نقد دوره هشت ساله اصلاحات ورود مجدد به قدرت حاصل چندانی درپی ندارد و هر حرکت سياسی نيروهای منتقد بايد برمبنای شناخت و ارزيابی نقاط ضعف و فرصت سوزی هايی که در زمان حضور اصلاح طلبان در قدرت به وقوع پيوست، شکل گيرد".

احمد زيدآبادی در اين ديدار با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست دو روزه سازمان دانش آموختگان ايران که هفته گذشته با حضور اعضای سازمان از کميته های مختلف و نيز شعب شهرستانها برگزار شد، تصريح کرد:" به اعتقاد ما ورود به انتخابات رياست جمهوری آتی بدون ايجاد يک جنبش اجتماعی بر مبنای مطالبات عينی و اساسی مردم موجب شکست شده و بر فضای ياس و سرخوردگی موجود در ميان مردم می افزايد".

در ادامه اين ديدار ساير اعضای شورای مرکزی و کميته سياسی سازمان دانش آموختگان ايران نيز به تشريح ديدگاه های خود در مورد فضای سياسی کشور پرداختند و ضمن طرح دغدغه های خود با عبدالله نوری، بی اعتمادی گسترده ی مردم نسبت به امور سياسی را هشدار دهنده توصيف کرده و بخشی از آن را حاصل عملکرد نيروهای سياسی اصلاح طلب دانستند.

اعضای سازمان دانش آموختگان ايران در اين ديدار ابراز اميدواری کردند که با حضور فعالانه تر چهره معتبر و محبوبی مانند آقای عبدالله نوری در عرصه های سياسی که صداقت اش در پايبندی به ارزش های جنبش اصلاحی ايرانيان نزد افکار عمومی به اثبات رسيده است، بتوان حساسيت مردم نسبت به لزوم تعيين سرنوشت سياسی شان را به جامعه بازگرداند.

عبدالله نوری در اين ديدار ضمن "قابل تامل دانستن راهکارهای مطرح شده" در اين نشست گفت:" فارغ از مساله انتخابات آتی رياست جمهوری، شناخت مسايل، مشکلات و نيازهای مردم و درک واقعيت های جامعه مهمترين پيش نياز هر حرکت اجتماعی و سياسی است".

عبدالله نوری با اشاره به ديدگاه های ارائه شده در مورد لزوم ايجاد تحول و غلبه بر سرخوردگی و ياس موجود در جامعه گفت: " به اعتقاد من ايجاد تحول وچه بسا در موارد گوناگون تغيير در ساختار، نياز مبرم کشور می باشد".

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عبدالله نوری: ايجاد تحول نياز مبرم کشور است، ادوار نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016