شنبه 9 شهریور 1387

سردار جزايری: هرگونه تعرض به ايران، آغاز جنگ جهانی است، ايسنا


معاون فرهنگی ستادکل نيروهای مسلح گفت: آموزه‌های دين مبين اسلام و انقلاب اسلامی ايران در خصوص گسترش صلح و آرامش جهانی با رويکرد و عملکرد تهديدمدار و جنگ‌افروزانه‌ آمريکا و صهيونيزم بين‌الملل در دو مسير متضاد قرار دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) سردار جزايری افزود: انقلاب اسلامی به دليل تطبيق آموزه‌های دينی آن با فطرت پاک انسان‌ها و با شعار اصليش «صلح، برادری، مساوات، عدالت و محور قرار دادن آموزه‌های ناب الهی» در سرلوحه‌ همه‌ امور فردی و اجتماعی است و هر روز که می‌گذرد از گسترش و توسعه بيشتری از لحاظ کيفری و کمی در جوامع مختلف و محيط بين‌الملل برخوردار می‌شود.

وی درباره پديده‌ انقلاب اسلامی و ويژگی‌های آن، گفت: اين يک پديده جديد در دنيای معاصر است و از جمله ويژگی‌های اين پديده آن است که نمی‌شود آن را با تهديد و يا جنگ از ميان برداشت؛ چراکه جايگاه آموزه‌های انقلاب اسلامی در دل‌ها و قلب‌ها جای دارد.

وی ادامه داد: اينک عقبه‌های انقلاب اسلامی به گستره‌ همه‌ واحدهای سياسی است و برخورد قهرآميز با چنين پديده‌ای، چالش عظيم جهانی را در پی خواهد داشت. همه بايد تلاش کنند تا جهان در صلح و آرامش به سر برد؛ چراکه آتش، خشک و تر را می‌سوزاند و کسانی که فکر می‌کنند بعد مسافت سبب مصونيت آن‌ها می‌شود سخت در اشتباه می‌باشند.

معاون فرهنگی ستادکل نيروهای مسلح درباره‌ تعرض به ايران و آغاز جنگ جهانی اظهار کرد: هرگونه تعرض به ايران، آغاز جنگ جهانی است و زياده‌خواهی‌های لجام گسيخته هيات حاکمه‌ آمريکا و صهيونيزم جهانی که برخی نمادهای آن در سودان، عراق، افغانستان و اخيرا در منطقه‌ی قفقاز بروز يافته است، رفته رفته جهان را به لبه‌ پرتگاه نزديک می‌کند.

اين مقام عالی‌رتبه‌ ستادکل نيروهای مسلح به صراحت، اعلام کرد: بديهی در صورت بروز چنين چالشی، قبل از هر چيز رژيم‌های عاريتی و جعلی از ميان برداشته خواهند شد.

وی راهبردهای نامتقارن را در شرايط کنونی، دارای کاربردهای وسيع فرادستی دانست و افزود: در طول تاريخ رژيم‌های خودکامه و امپراطوری‌های ستيزه‌گر، بيش از آن‌که با جنگ‌ها و هجوم‌های نظامی از بين بروند، از درون به دليل پوسيدگی‌های موجودشان، از ميان برداشته شده‌اند. کشورهای مدعی «سالاری جهانی» هم‌اکنون در چنين سراشيبی قرار گرفته‌اند و به زودی جهان، شاهد تحولاتی عظيم از لحاظ تغيير نگاه‌ها و رويکردها خواهد بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار جزايری: هرگونه تعرض به ايران، آغاز جنگ جهانی است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016