شنبه 2 شهریور 1387

وزير دفاع: بخش دفاعی طی ۳ سال رشد ۱۵۰ درصدی داشته است، فارس

خبرگزاری فارس: سردار نجار با اشاره به پيشرفت‌های کشورمان در بخش صنايع دفاعی گفت: در اين بخش علی رغم تلاش دشمنان برای تحريم ايران، رشد ۱۵۰ درصدی را شاهد بوده‌ايم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردار مصطفی‌ محمدنجار وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح صبح امروز شنبه در حاشيه مراسم تجديد ميثاق اعضای هيات دولت با آرمان‌های امام راحل و شهدا که به مناسبت هفته دولت برگزار شد در گفتگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، عملکرد سه ساله دولت نهم را بسيار مطلوب و بی‌نظير عنوان کرد و اظهار داشت:‌ اين عملکرد با توجه به فشارهايی که عليه دولت نهم وجود داشت بسيار قابل توجه است.
وی تاکيد کرد:‌ دولت نهم در بسياری از مسايل از جمله بخش دفاعی طی سه سال گذشته رشدی ۱۵۰ درصدی را شاهد بوده که اين رشد و پيشرفت مرهون تلاش‌های مسئولين وحمايت‌های مردم است.
وزير دفاع با اشاره به پيشرفت‌های کشورمان در زمينه‌های گوناگون، پيشرفت‌های ايران اسلامی در زمينه دفاعی را مثال‌زدنی و دور از انتظار دشمنان عنوان کرد و گفت: اين پيشرفت‌ها مايه عزت، سربلندی و توسعه همه‌جانبه کشورمان خواهد بود.
نجار در پاسخ به سئوالی در خصوص زمان ارسال ماهواره توسط کشورمان به فضا، با اشاره به پرتاب موفقيت آميز ماهواره‌بر تصريح کرد: رئيس جمهور هر موقع که صلاح بدانند خود زمان پرتاب ماهواره را اعلام خواهند کرد.
رئيس‌جمهور و اعضای هيات دولت صبح امروز شنبه با آغاز هفته دولت پس از نثار تاج گل بر مرقد مطهر امام راحل بر مزار شهدای دولت و شهيدان رجايی و باهنر، شهدای ۷۲ تن، مزار آيت‌الله طالقانی،‌ مزار شهيد چمران و شهدای هشت سال دفاع مقدس حاضر شده و با قرائت فاتحه‌ای ياد و خاطره اين بزرگواران را گرامی داشتند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير دفاع: بخش دفاعی طی ۳ سال رشد ۱۵۰ درصدی داشته است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016