شنبه 2 شهریور 1387

فرمانده نيروی دريايی: کلاس غدير، زيردريايی جديد ايران، فارس

خبرگزاری فارس: دريادار سياری تاکيد کرد: زيردريايی کلاس غدير که اين هفته عملياتی می‌شود از بهترين تجهيزات در کلاس خود به شمار می‌رود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امير دريادار حبيب الله سياری فرمانده نيروی دريايی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به ورود يک زير دريايی جديد به ناوگان زيرسطحی کشورمان گفت: اين زيردريايی از کلاس غدير بوده و نيروی دريايی ارتش آنرا از وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح تحويل گرفته است.
وی افزود: اين زيردريايی به مناسبت هفته دولت و طی روزهای هفته جاری، در بندرعباس وارد آبهای جنوبی کشورمان خواهد شد.
سياری با بيان اينکه تمامی بخشهای اين زيردريايی از جمله بدنه، تجهيزات راداری و سامانه‌های پيشرفته دفاعی آن توسط متخصصان دفاعی کشورمان طراحی و ساخته شده است، گفت: با ورود زيردريايی کلاس غدير به ناوگان زير سطحی جمهوری اسلامی ايران، توان حراست، دفاع و مراقبت نيروهای مسلح در زير آب افزايش خواهد يافت.
به گفته فرمانده نيروی دريايی ارتش با توجه به توانائی‌های بالا و قدرت مانور بسيار خوب زيردريايی‌های کلاس غدير که متناسب به شرايط جغرافيايی و آبهای کشورمان است، اکنون ايران از جمله قدرتمندترين کشورها در بخش زيرسطحی و دفاع از مرزها و منافع خود خواهد بود.
وی همچنين با اشاره به خبر برگزاری رزمايش تخصصی نيروی دريايی ارتش در ماههای گذشته گفت: نتايج و دستاوردهای اين رزمايش بسيار اميدوار کننده و خوب بود و نشان داد نيروی دريايی ارتش در کمترين زمان می تواند بيشترين نتايج را برای خود کسب کند.
فرمانده نيروی دريايی ارتش در پايان نويد داد که اخبار بسيار خوبی از دستيابی متخصصان اين نيرو به توانمندی‌های جديد و تجهيزات مدرن در عرصه سطحی و زيرسطحی نيز اعلام خواهد شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نيروی دريايی: کلاس غدير، زيردريايی جديد ايران، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016