چهارشنبه 13 شهریور 1387

قاليباف: شايعه توصيه رهبر برای پرهيز از کانديداتوری را قويا تکذيب می کنم، مهر


شهردار تهران اخبار منتشره درمورد توصيه رهبر معظم انقلاب به وی مبنی بر عدم کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری را به شدت تکذيب کرد.
محمد باقر قاليباف در حاشيه جلسه خود با نمايندگان تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر درباره اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر توصيه رهبر معظم انقلاب به وی برای پرهيز ازکانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری و ادامه فعاليت در شهرداری تهران گفت : اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد و من آن را قويا تکذيب می کنم .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به اين سئوال که آيا در رابطه با موضوع انتخابات رياست جمهوری با رهبر انقلاب ديدار داشته است گفت : خير ، هيچ ديداری دراين باره نداشته ام .

شهردار تهران همچنين درجمع خبرنگاران پارلمانی درپاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسيد، شنيده شده است شما قصد داريد در انتخابات کانديدا شويد، بيان داشت: از من سئوال سياسی نپرسيد.

وی در خصوص علت حضور خود در مجلس اعلام کرد که برای ارائه گزارش اقدامات انجام شده در شهرداری تهران به نمايندگان شهر تهران در مجلس حضور يافته است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف: شايعه توصيه رهبر برای پرهيز از کانديداتوری را قويا تکذيب می کنم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016