جمعه 8 شهریور 1387

سخنگوی حزب اعتماد ملی: اعلام کانديداتوری کروبی منافاتی با تصميمات ائتلاف اصلاح‌‏طلبان ندارد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
سخنگوی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: مصوبه شورای مرکزی اين حزب مبنی بر حضور کروبی در عرصه انتخابات، منافاتی با تصميم‌‏های ائتلاف اصلاح‌‏طلبان ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اسماعيل گرامی‌‏مقدم در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به اينکه حزب اعتماد ملی پيشنهاد تشکيل ائتلاف اصلاح‌‏طلبان را داد و هدفش جلوگيری از تکرار حوادث و چندکانديدايی اصلاح‌‏طلبان در سال ۸۴ بود، گفت: در آن سال نيز هر يک از گروه‌‏ها يک کانديدا معرفی کردند و کروبی حائز بالاترين رای در ميان اصلاح‌‏طلبان شد.
وی با بيان اينکه سازمان مجاهدين و مشارکت برای ائتلاف شرط گذاشتند و خاتمی را کانديدای خود معرفی کردند، ادامه داد: آنها هم به عنوان حزب، حق دارند تا کانديدای خود را معرفی کنند.
گرامی‌‏مقدم در ادامه با اشاره به اينکه شورای مرکزی تصميم داشت تا اوايل شهريورماه تصميم خود را اعلام کند، گفت: با رای‌‏گيری از شورای مرکزی، کروبی به عنوان فرد حائز بيشترين رای، معرفی شد که البته ايشان بايد با بررسی و ديدار با شخصيت‌‏های نظام، تصميم نهايی خود را اعلام کند.
وی تصريح کرد: با احترام به همه گروه‌‏ها، به دنبال آن هستيم تا انتخابات سال ۸۴ تکرار نشود اما به عنوان يک حزب، کانديدای خود را معرفی کرديم تا احزاب و گروه‌‏های ديگر به بررسی نقاط ضعف و قوت وی بپردازند.
گرامی‌‏مقدم در پايان تصريح کرد: خاتمی هنوز حضور خود را اعلام نکرده است که بر مبنای آن به بررسی‌‏های لازم بپردازم. بايد به اعتماد ملی حق دهيد که کروبی را معرفی کرده است. اگر خاتمی نيامد چه؟

Copyright: gooya.com 2016