جمعه 8 شهریور 1387

منتجب‌نيا: ساير گروه‌های اصلاح‌طلب نيز از کروبی حمايت کنند، ايسنا

ـ خاتمی تصميمش را به موقع اعلام کند تا گروه‌ها تکليف‌شان را بدانند


قائم‌مقام دبيرکل حزب اعتماد ملی گفت: آقای خاتمی بارها گفته‌اند که تصميم‌شان را درباره کانديدا شدن گرفته‌اند اما آن را به‌موقع اعلام می‌کنند. ما از ايشان تقاضا داريم تصميم‌شان را در اسرع وقت اعلام کنند تا فرصت از دست نرود و گروه‌ها تکليف‌شان را بدانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حجت‌الاسلام والمسلمين رسول منتجب‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به دعوت حزب اعتماد ملی از کروبی برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری آينده اظهار کرد: ما تا به حال زمينه‌ تفاهم و اتحاد اصلاح‌طلبان را فراهم و تلاش کرده‌ايم شرايطی به وجود بيايد که همه يک نظر واحد داشته باشند؛ لذا با حضور در جلساتی که در مجمع روحانيون مبارز تشکيل شد، پيشنهاداتی مطرح کرديم.

وی افزود: به‌رغم اين‌که برخی احزاب کانديدای خود را اعلام کرده بودند، ما به نتيجه رسيديم که فرصت خوبی است که حزب نظرش را اعلام کند تا ميدانی برای تعامل و تبادل نظر در کنار ساير احزاب به وجود بيايد.

اين فعال سياسی خاطرنشان کرد: اين‌که آقای کروبی چه زمانی نظرش را اعلام کند و به درخواست و دعوت حزب اعتماد ملی پاسخ دهد بسته به صلاحديد خودشان است و ايشان در حال بررسی شرايط است.

وی يادآور شد: به هر حال ما اميدواريم شرايطی به وجود بيايد که گروه‌های اصلاح‌طلب هماهنگ و يکصدا از يک کانديدای اصلاح‌طلب حمايت کنند. شخصا اميد دارم ساير گروه‌ها به نتيجه برسند که بايد حول محور آقای کروبی جمع شوند و حتی بزرگان اصلاح‌طلب از ايشان حمايت کنند تا بتواند رای بالايی کسب کند.

قائم‌مقام دبيرکل حزب اعتماد ملی درباره‌ احتمال کانديداتوری همزمان خاتمی و کروبی گفت: اين موضوع بسيار بعيد است و اميدوارم که کار به آن‌جا نرسد. با اعلام نظر آقايان خاتمی و کروبی اين وضعيت هم مشخص خواهد شد.

قائم‌مقام دبيرکل حزب اعتماد ملی هم‌چنين درباره اجماع حزب اعتماد ملی بر روی فردی غير از کروبی با ساير اصلاح‌طلبان تاکيد کرد: اين موضوع در جلساتی که در مجمع تشکيل می‌شود مشخص خواهد شد. حزب اعتماد ملی نظرش را اعلام کرده اما درباره‌ چگونگی تعامل بايد در جلسات هماهنگی به تصميم برسيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منتجب‌نيا: ساير گروه‌های اصلاح‌طلب نيز از کروبی حمايت کنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016