یکشنبه 17 شهریور 1387

كرباسچی: بين خاتمی و كروبی قطعا از كروبی حمايت می كنم، فارس + واکنش کرباسچی به خبر

دبيركل حزب كارگزاران سازندگي گفت اگر خاتمي و كروبي با هم در انتخابات شركت كنند، قطعا از كروبي حمايت مي‌كنم و استدلال كرد كه آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش فارس، اكبر منتجبي از روزنامه نگاران اصلاح‌طلب در وبلاگ شخصي خود از ديدار با غلامحسين كرباسچي و حمايت دبيركل حزب كارگزاران از كروبي خبر داد.

منتجي در وبلاگ شخصي خود مي‌نويسد: در دفتر غلامحسين كرباسچي بودم و نشسته بوديم و درباره انتخابات گپ مي‌زديم كه حرف رسيد به داستان اصلاح طلبان و آمدن يا نيامدن آقاي سيد محمد خاتمي و مهدي كروبي. كرباسچي يكي دوباري قبل از اين، از طرح نام خاتمي براي كانديداتوري در انتخابات گله كرده بود و اين روزها نيز در انتقاد از خاتمي سخناني بيان كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

منتجبي مي‌افزايد: اما نكته‌اي كه امروز بهم گفت اين بود كه اگر خاتمي و كروبي با هم در انتخابات شركت كنند، قطعا از كروبي حمايت مي كنم و استدلال كرد كه اولا آزموده را آزمودن خطاست و بعد ضمن يادآوري دوران رياست جمهوري خاتمي و دوران رياست مجلس كروبي، يادآور شد كه مديريت كروبي از خاتمي بهتر است و او بيشتر براي اصلاح طلبان مايه گذاشت تا خاتمي.

اين روزنامه نگار در ادامه شرح ديدار خود مي‌نويسد:{كرباسچي} دلايل ديگري هم ذكر كرد، اين كه كروبي در داستان زنداني شدن لقمانيان، صندلي رياست مجلس را ترك و گفت تا زماني كه او آزاد نمي‌شود، من ديگر در مجلس حاضر نمي‌شوم و مثال‌هاي ديگري كه خاتمي كنارگيري مي كرد و خودي نشان نمي داد كه بهتر است، بگذريم.

واکنش کرباسچی به خبرسازی تازه فارس، شهاب‌ نیوز

خبرسازی خبرگزاری فارس درباره حمایت غلامحسین کرباسچی از مهدی کروبی در صورت کاندیداتوری همزمان خاتمی و کروبی با واکنش وی مواجه شد.

به گزارش شهاب ‌نیوز؛ خبرگزاری فارس روز یک‌شنبه به نقل از وبلاگ یک خبرنگار اعلام کرد که غلامحسین کرباسچی دبیركل حزب كارگزاران سازندگی گفته است «اگر خاتمی و كروبی با هم در انتخابات شركت كنند، قطعا از كروبی حمایت می‌كنم و استدلال كرد كه آزموده را آزمودن خطاست».

خبرگزاری فارس بلافاصله پس از انتشار این خبر به مصاحبه با اسماعیل گرامی ‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی پرداخت و گرامی‌مقدم نیز تاکید کرد: «به نمایندگی از اعتمادملی و كروبی از همه افرادی كه با حمایت‌های بی‌دریغ خود از كاندیداتوری كروبی دفاع كردند از جمله جمیله كدیور و غلامحسین كرباسچی تشكر می‌كنیم». وی افزود: «پس از آنكه حزب اعتماد ملی به اتفاق آراء آقای كروبی را به عنوان نامزد انتخاباتی خود معرفی كرد، شاهد اظهار نظرهای مختلفی از سوی شخصیت‌های سیاسی بوده‌ایم و از همه آنها تشكر می‌كنیم. از جمله این افراد كه با حمایت‌های بی‌دریغ خود از كاندیداتوری كروبی دفاع كردند خانم جمیله كدیور و آقای غلامحسین كرباسچی هستند».

لحظاتی پس از انتشار این خبر، غلامحسین کرباسچی در گفتگو با یک وب‌سایت اینترنتی به انتقاد از خبرگزاری فارس پرداخت و با تکذیب این خبر وبلاگی گفت:«من چنین حرفهایی نزدم و هنوز هیچ موضعی راجع به انتخابات اخذ نکرده‌ایم.»

دبیرکل حزب کارگزاران افزود:«کرباسچی تاکید کرد:«این کارهای خبری که اینها انجام می دهند اصلا درست نیست و من هنوز هیچ موضعی راجع به انتخابات و اینکه از بین آقای خاتمی و کروبی کدام یک را انتخاب می کنم اخذ نکرده ام و مواضع ما رسما اعلام می شود».

البته خبرگزاری فارس به بازی‌ای که راه انداخته بود ادامه داد و لحظاتی بعد مصاحبه‌ای را با خبرنگاری که خبر حمایت کرباسچی از کروبی ابتدا از وبلاگ وی منتشر شده بود، بر روی خروجی خود قرار داد.

خبرنگار مزبور در مصاحبه خود با فارس بر صحت نوشته وبلاگش تاکید کرد و افزود: كرباسچی در جلسه‌ای كه خدمتشان بودیم گفت "اگر خاتمی و كروبی با هم در انتخابات شركت كنند، از كروبی حمایت می‌كنم"، اما تا یك سال دیگر ممكن است نظر ایشان عوض شود.

وی با تاکید بر این که «خود آقای کرباسچی می‌دانند این حرف‌ها را کجا زده‌اند» ادامه داد: این نظر نهایی و رسمی دبیركل حزب كارگزاران نیست و تا یك سال دیگر ممكن است به نظر دیگری برسد، اما در آن جلسه تقریبا همه حرف آقای كرباسچی همان بود كه نقل كردم.

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38254

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كرباسچی: بين خاتمی و كروبی قطعا از كروبی حمايت می كنم، فارس + واکنش کرباسچی به خبر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016