چهارشنبه 20 شهریور 1387

مصباح يزدی خواستار برکناری مشايی شد، انتخاب


خبرگزاری انتخاب : خبرنگار خبرگزاری انتخاب کسب اطلاع کرد، حجت الاسلام مصباح يزدی رييس موسسه آموزشی امام خمينی در قم، در ديدار با برخی مقامات دولت، مراتب نارضايتی خود در مورد اظهارات مشايی را به اطلاع رسانده و خواستار برکناری مشايی شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از آنکه بيش از پنجاه تن از نمايندگان مجلس خبرگان، حضور رحيم‌مشائی در دولت را متناسب با منزلت دولت اصولگرا و رئيس جمهوری مکتبی ندانستند، شنيده های خبرنگار انتخاب حکايت از اعتراض حجت الاسلام مصباح يزدی به دولت دارد.

خبرنگار خبرگزاری انتخاب کسب اطلاع کرد، حجت الاسلام مصباح يزدی رييس موسسه آموزشی امام خمينی در قم، در ديدار با برخی مقامات دولت، مراتب نارضايتی خود در مورد اظهارات مشايی را به اطلاع رسانده و خواستار برکناری مشايی شده است.

مصباح يزدی در اين جلسه، خواستار برکناری فوری مشايی شده و همچنين خواسته تا دولت از خطوط قرمز تخطی نکند.

گفتنی ست، بيش از پنجاه تن از نمايندگان مجلس خبرگان رهبری در حاشيه اجلاسيه چهارم اين مجلس، با امضای نامه ای بر لزوم رسيدگی به اظهارات اسفنديار رحيم‌مشائی مبنی بر "دوستی ايرانيان با مردم اسرائيل" تاکيد کردند.

خبرگان ملت، حضور رحيم‌مشائی در دولت به عنوان معاون رئيس جمهور، رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری و رئيس مرکز ملی مطالعات جهانی شدن را متناسب با منزلت دولت اصولگرا و رئيس جمهوری مکتبی ندانستند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصباح يزدی خواستار برکناری مشايی شد، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016