سه شنبه 26 شهریور 1387

اطلاعيه راه کارگر در دفاغ از حق پناهندگی نيروهای سازمان مجاهدين در قرار گاه اشرف

بر پايه توافق آمريکا با دولت عراق، حفاظت قرارگاه اشرف در شمال بغداد که محل استقرار ٣٥٠٠ نفر ار اعضای سازمان مجاهدين خلق ايران است به دولت نوری المالکی واگذار شده و به اين ترتيب احتمال تحويل اعضای اين سازمان به دولت جمهوری اسلامی افزايش يافته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تحويل اعضای اين سازمان به رژيم جمهوری اسلامی ايران، معنائی جز زندان و شکنجه و خطر مرگ برای اکثريت آن ها ندارد؛ همانطور که کنترل آنها به وسيله آمريکا آنها را به گوشت دم توپ سياستهای امپرياليستی آمريکا در منطقه مبدل کرده بود.

نيروهای سازمان مجاهدين در عراق که بر اساس سياست های رهبری اين سازمان در عراق استقرار يافته اند، طبعأ نبايد وجه المصالحه سازش های رهبری آنها با دولت آمريکا و يا دولت آمريکا با دولت عراق و رژيم جمهوری اسلامی قرار گيرند. آن ها هم چون همه ی ديگر پناهجويان ايرانی بايد از حق مسلم پناهنده گی برخوردار باشند. بويژه با برخورداری از حق پناهندگی، آنها قادر خواهند بود که فارغ از اشکال گوناگون محدوديت‌های اعمال شده توسط رهبری سازمان به طور آزادانه در باره آينده سياسی خود تصميم گيری کنند.

کميته مرکزی سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) نسبت به خطری که اعضا و هواداران اين سازمان در قرارگاه اشرف را تهديد کند هشدار می دهد و از همه سازمان های ترقی خواه، مدافع حقوق بشر و سازمان های مدافع حقوق پناهنده گان می خواهد تا از حق پناهنده گی اين نيروها برای سکنی گزيدن در هر کشوری که مايل به سکونت در آن هستند و حق انتخاب آزادانه سرنوشت سياسی‌اشان در فضائی فارغ از هر گونه اجبار و فشار حمايت کرده و مانع از تحويل آن ها به جمهوری اسلامی ايران شوند.

کميته مرکزی سازمان کارگران انقلابی (راه کارگر)
٢٦ شهريور ١٣٨٧ـ ١٦ سپتامبر ٢٠٠٨

Copyright: gooya.com 2016