چهارشنبه 12 تیر 1387

فراخوان سازمان مجاهدين خلق ايران به مناسبت سالگرد ۱۸ تير

به پاخيزيد و تيرماه را به ماه اعتراض عليه ديکتاتوری ولايت فقيه تبديل کنيد!

سالگرد قيام دانشجويان در ۱۸ تير۱۳۷۸ فرا ميرسد. سراسر جامعه ايران را جوشش خشم و اعتراض فراگرفته است . در کشاکش سهمگين و آشتی ناپذير مردم ايران با بربريت آخوندی،تعادل جديدی پديدار شده که از مرحله پايانی رژيم خبر می دهد .اکنون آمادگی شرايط عينی و هماوردی مجاهدين با رژيم آخوندی را به عيان ميتوان ديد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در سراسر ميهن، مردم خشمگين و محروم که کارد چپاول و ستمگری آخوندها به استخوانشان رسيده و فقر و گرانی و فساد و فحشاء و اعتياد طومار حيات شان را در هم می پيچد با نيروهای سرکوبگر چنگ در چنگ شده اند.آنها آزادی و حقوق مسلم خود را فرياد ميکنند.
در اين کارزار بزرگ، دانشجويان به عنوان فرزندان آگاه مردم، نقش و جايگاه ويژه ای دارند. آنان با فريادهای بجنگ تا بجنگيم که از دژ مقاومت اشرف به سنگرهای آزادی در تهران و شيراز و دامنه های الوند و سهند گسترش يافته است، هر روز نمودهای تازه يی از همبستگی و پايداری و پيروزی می آفرينند.
ايستادگی دانشجويان و واپس نشاندن کارگزاران رژيم در دانشگاه های زنجان و بيرجند و در سهند تبريز وتربيت معلم کرج، گواه زمان برخاستن است .جنبش دانشجويی به عنوان بخشی از پيکر بزرگ مقاومت سراسری مردم ايران، می رود تا درسهای بسا بزرگتری به رژيم جهل و جنايت بدهد.
در سالگرد قيام تير ماه به پا خيزيد و با شعار«مرگ بر ديکتاتور » و «بجنگ تا بجنگيم»، خشم ملت و «حق مسلم آزادی» را فرياد کنيد!
خشم فروخفته کارگران، معلمان، زنان و همه مردم تحت ستم ايران در فريادهای شما منعکس ميشود .تيرماه را به ماه اعتراض تبديل کنيد!
رهبر مقاومت در نوروز امسال گفت : «تحولات همه جانبه سالی که گذشت، نويدبخش دستاوردهای بيشتر در سال تعيين کننده يی است که پيش رو داريم. فرزندان رشيد ايران هر کجا که هستند، بايد با هوشياری و مسئوليت پذيری و کار و تلاش مضاعف بهای آن را بپردازند. زمان برخاستن است. اين خود ما هستيم که آينده را تعيين و ترسيم می کنيم. صدای در هم شکستن زنجيرهای استبداد مذهبی به گوش می رسد. ايران آزاد می شود».

سازمان مجاهدين خلق ايران
۷ تير۱۳۸۷

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فراخوان سازمان مجاهدين خلق ايران به مناسبت سالگرد ۱۸ تير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016