دوشنبه 10 تیر 1387

سفير اردن به دليل حضور ۱۲ نماينده مجلس اين کشور در همايش مجاهدين خلق، به وزارت خارجه احضار شد، فارس

خبرگزاری فارس: سفير کشور پادشاهی اردن به دليل رويکردهای جانبدارانه اين کشور از عوامل تروريستی امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه،‌«جلال احمد مفلح» سفير کشور پادشاهی اردن امروز دوشنبه به وزارت خارجه احضار و رئيس اداره خاورميانه عربی وزارت امور خارجه مراتب اعتراض شديد جمهوری اسلامی ايران نسبت به رويکردهای جانبدارانه اردن از عوامل تروريست را به وی ابلاغ کرد و خواستار توضيح از سوی مسولين اين کشور شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«جلال احمد مفلح» نيز در پاسخ اعلام کرد که موضع رسمی دولت پادشاهی اردن هاشمی عدم به رسميت شناختن گروهک‌های تروريستی و عدم حمايت از آنان می‌باشد.
وی تصريح کرد: موضوع را به مقامات دولت خويش منتقل کرده و در اسرع وقت پاسخ دولت اردن را در اين خصوص به دولت جمهوری اسلامی ايران اعلام خواهد کرد.
۳۳ تن از شخصيت‌های سياسی و رسانه‌ای اردن از جمله ۱۲ نماينده مجلس نمايندگان پادشاهی اردن هاشمی در همايش گروهک منافقين که اخيراً در پاريس برگزار شد، شرکت کردند و معاون رئيس مجلس نمايندگان اين کشور نيز در حمايت از اين گروهک تروريستی سخنانی ايراد کرد.

Copyright: gooya.com 2016