شنبه 6 مهر 1387

اعلاميه حزب مشروطه ايران در باره درگذشت اسدالله مروتی

اسدالله مروتی، مبارز بزرگ آزادی ايران


با درگذشت اسدالله مروتی ايران، يکی از شايسته ترين فرزندان خود، و آزادی ايران يکی از پا بر جا ترين و موثر ترين مبارزان خود، و روزنامه نگاری ايران يکی از کارامد ترين مديران خود را از دست دادند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مروتی که پيش از انقلاب در جهان ورزش و صنعت ايران توانائی های خود را نشان داده بود؛ در سال های پس از انقلاب در لوس آنجلس به روزنامه نگاری روی آورد و راديو صدای ايران را بنياد گذاشت که نه پيش و نه پس از انقلاب مانندی نداشته است. به عنوان يک فرستنده راديوئی خصوصی هيچ دستگاه سخن پراکنی ديگری از نظر پوشش و کيفيت به پای راديو صدای ايران او نرسيده است. او پس از ريختن همه دارائی اش در پای راديو به پشتيبانی شنوندگان خود سال های دراز توانست صدای مبارزه برای ايران را به هر ايرانی که می خواست بداند و مبارزه کند برساند.

مروتی از نخستين مراحل، به حزب مشروطه ايران پيوست و در همه دوران پايه گذاری رسمی حزب به عنوان رايزن شورای مرکزی فعالانه در مبارزات حزبی شرکت داشت. خاطره همکاری نزديک پانزده ساله اسدالله مروتی همواره با هموندان حزب خواهد بود. پس از او ما وظيفه خود را سنگين تر می يابيم زيرا می بايد جای خالی او را نيز پر کنيم. يادش زنده و ميراثش پاينده باد.

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران
حزب مشروطه ايران

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعلاميه حزب مشروطه ايران در باره درگذشت اسدالله مروتی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016