Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 14 بهمن 1383

فاطمه راكعي: اعمال نگاه جنسيتي در كليه لوايح و برنامه‌‏ها، مهمترين مطالبه ما از معين است، ايلنا

رييس کميسيون زنان جبهه مشارکت:
زناني را براي تصدي معاون اولي معين، به وي پيشنهاد كرده‌‏ايم

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس كميسيون زنان جبهه مشاركت ايران اسلامي، گفت: اعمال نگاه جنسيتي در كليه لوايح و برنامه‌‏هاي دولت آينده، مهمترين مطالبه ما از مصطفي معين؛ كانديداي جبهه مشاركت در انتخابات رياست جمهوري است كه با وي مطرح شده است.

فاطمه راكعي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" در توضيح اين مطلب، اظهار داشت: خواسته ما اين نيست كه دولت آينده تنها اقداماتي را در ارتباط با مسائل زنان انجام دهد، بلكه خواسته ما اعمال نگاه جنسيتي در كليه لوايح و برنامه‌‏هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و لحاظ شدن نقش و جايگاه زنان در اين برنامه هاست.
وي افزود: اين ديدگاه مورد پذيرش معين است، به طوري كه مهمترين وجه تمايز برنامه‌‏هاي وي با ساير كانديداها، لحاظ كردن نگاه جنسيتي در اين برنامه‌‏هاست.
راكعي با اشاره به ديدگاه مصطفي معين نسبت به زنان، اين ديدگاه را مبتني بر عدالت و برابري بين زنان و مردان و اعتقاد به توانمندي زنان دانست و گفت: معين به اصل شايسته‌‏سالاري معتقد است و در ديداري كه با كميسيون زنان مشاركت داشت، به صراحت و روشني بيان نمود كه زنان بايد در تكيه تصميم‌‏گيري‌‏ها حضور پررنگ داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: بنابراين مطمئن هستم كه اگر شخصي مانند معين، رياست دولت آينده را به عهده بگيرد، نهايت تلاش را براي تحقق مطالبات زنان انجام مي‌‏دهد.
رييس كميسيون زنان جبهه مشاركت با اشاره به ديدار اعضاي اين كميسيون با معين، گفت: در اين ديدار مطالبات زنان در حوزه‌‏هاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي و فرهنگي را كه به صورت جامع تدوين كرده بوديم، به وي ارائه داديم و خواستار تبعيض‌‏زدايي و رفع خشونت عليه زنان در كليه زمينه‌‏ها شديم.
وي افزود: در اين ديدار همچنين خواستار حضور زنان در سطح وزارتخانه‌‏ها، سطوح عالي ديپلماتيك و معاونين معين شديم كه ديدگاه وي در اين زمينه كاملاً مثبت و منطبق بر خواسته‌‏هاي ما بود.
راكعي تصريح كرد: زناني را براي تصدي معاون اولي به معين پيشنهاد كرديم كه تصميم‌‏گيري در اين زمينه برعهده خودشان است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20690

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فاطمه راكعي: اعمال نگاه جنسيتي در كليه لوايح و برنامه‌‏ها، مهمترين مطالبه ما از معين است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005