Click for Amazing Phone Card








جمعه 16 بهمن 1383

معين: عملگرا هستم و هيچ چيز صوري، تشريفاتي و تعارفي را قبول ندارم، ايلنا

مصطفي معين:
معاون اول، اصلي‌‏ترين بازوي رييس‌‏جمهوري در اداره دولت است

تهران- خبرگزاري كار ايران

مصطفي معين كانديداي جبهه مشاركت ايران اسلامي، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و انجمن اسلامي جامعه پزشكي صبح امروز، سيدمحمدرضا خاتمي؛ دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي را طي نشستي به عنوان معاون اول خود معرفي كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، مصطفي معين در اين نشست معيارهاي صلابت، صداقت، صراحت و مديريت كارآمد را به عنوان معيارهاي معاون اول خود برشمرد و با تصريح بر اينكه نقش معاون اول رييس‌‏جمهوري از آنچه در قانون اساسي پيش‌‏بيني شده است، بايد پررنگ‌‏تر و موثرتر باشد، گفت: در قانون اساسي وظايف و اختيارات حداقلي براي معاون اول در نظر گرفته شده است، در صورتي كه ديدگاه و مشي ما ايجاب مي‌‏كند كه شأن واقعي معاون اول در دولت آينده تحقق يابد، زيرا معاون اول اصلي‌‏ترين بازوي رييس‌‏جمهوري در اداره دولت است.
وي افزود: عملگرا هستم و هيچ چيز صوري و تشريفاتي و تعارفي را قبول ندارم، چرا كه پايبندي به اين نوع قيد و بند‌‏ها و تعارف‌‏ها حتي به منافع ملي ما ضرر مي‌‏رساند.
وي با بيان اين كه نسل جديد هم، خود را از قيد اين تعارف‌‏ها و سنت‌‏ها رها كرده است، خطاب به جمعي كه در اين نشست حضور داشتند، گفت: كار شما خردورزي و كار سيستمي است. شما جمعي از نخبگان و انديشمندان‌‏ايد كه اگر با انگيزه قوي كار انجام دهيد، حتي اگر من انتخاب نشوم، تأثيرگذار خواهيد بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20698

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: عملگرا هستم و هيچ چيز صوري، تشريفاتي و تعارفي را قبول ندارم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005