Click for Amazing Phone Card








شنبه 3 اردیبهشت 1384

قاليباف: انسان سالم، محور توسعه‌ي همه‌جانبه است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


محور توسعه همه‌جانبه در هر كشوري، انسان سالم در ابعاد جسماني و رواني است.


به گزارش ايسنا، محمدباقر قاليباف روز جمعه در همايش سراسري مجتمع تكواندوكاران كشور با بيان اين مطلب گفت: با توجه به اين امر بايد تمامي عواملي را كه در سلامت جسم و روان انسان تاثيرگذار است، بررسي كنيم. طبيعتا در حوزه‌هاي اخلاقي مساله دين و دين‌داري بر روي سلامت روح تاثير چشمگيري دارد و در حوزه سلامت جسماني كه كمك و بستري مناسب براي سلامت روح است، توجه به امر ورزش از ديد ورزش قهرماني و همگاني عاملي، بسيار اساسي قلمداد مي‌شود.


وي افزود: در حال حاضر در جامعه ما نوعي عصبيت حاكم است و نشاني از شادي و نشاط وجود ندارد. حتي در گفت و گوهاي عادي ادبيات پرخاشگرانه به چشم مي‌خورد، از اين رو بايد ورزش را به عنوان يك پديده اجتماعي كه بعد از دين و مذهب، يك عامل مهم و تاثيرگذار است، گسترش دهيم، زيرا به هر ميزان ورزش به عنوان يك معروف توسعه يابد، مواد مخدر، افسردگي و ...به عنوان منكر از جامعه دور مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري همچنين با اشاره به تاثير مستقيم ورزش بر روي عوامل سياسي و اقتصادي به افزايش سرمايه‌گذاري و توسعه اين امر پرداخت و گفت: بايد با توجه به محدوديت‌ها و امكانات ناچيز حداكثر بهره‌وري را داشته باشيم و از فضاهاي موجود حداكثر استفاده را بكنيم.


وي در ادامه با اشاره به ورزش بانوان به عنوان يك عامل بسيار جدي و موثر در سلامت خانواد گفت: مي‌توان با برنامه‌ريزي در خانواده‌ها و آموزش ورزش آن را در بين زنان گسترش داد، چنانچه به منظور اختصاص فضاهاي مناسب براي بانوان مي‌توان حتي در روزهاي تعطيل از محيط مدارس استفاده كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21476

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قاليباف: انسان سالم، محور توسعه‌ي همه‌جانبه است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005