Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 26 اردیبهشت 1384

وقتی زخمت پوشان، سفید می پوشند و رجل سیاسی می شوند، سخنی با یک کاندیدای خوش پوش، مصطفی خوش پوش

در این روزگار گرم انتخاباتی محمدباقر قالیباف فرمانده سابق نیروی انتظامی و از فرماندهان سابق سپاه به برکت و مدد مشاوران دلسوز ، چهره ای نو و تیپ تازه ای را برای خود خلق کرده است.گاه لباسی سرتاسر قهوه ای رنگ و بعض تیپی یک دست سفید تن می کند.
تردید نداریم که بر چهره آراسته و تیپ زیبا ایرادی نخواهد بود.اما بعید است از یک شخصیت نظامی که تا روزگاری نه چندان دور چکمه پایش می کرد و جامه ای به زمختی لباس رزم می پوشید.امروز لباسی که ارزشش کمتر از چند قران ارزش نداشت بدل به جامه ای شده که دست کم نیم میلیون قیمت آن است.چکمه ها آویزان می شود و جایش به کفشهای رنگی NIKE داده می شود.تعجب آور نیست؟به واقع سردار کجا را نشانه گرفته؟شاید اگر شخصی چهره ای شبیه به تیپ فعلی قالیباف در زمان تصدی ایشان بر فرماندهی نیروی انتظامی میزد با وی برخورد می شد.گرچه هرچه باشد رسالت خدمت به مردم روی دوشها سنگینی می کند.شاید برای رسیدن به آن نباید از هر کوششی دریغ کرد.باید هر چه در چنته داشت رو کرد.
قالیباف که دکترای جغرافیا دارد(بگوییم ژئوژلوتیک تا شان مان تنزل نکند) در سخنان خود اصرار دارد که بگوید «نظامی نبوده و نیستم.من به عنوان یک مجاهد پا به عرصه نبرد گذاشتم»...درست است.در حال حاضر نظامی نیستید.اما مگر می توان منکر آن شد که سابقا نظامی نبوده اید؟...شاید هم اصلا ما در این کشور نظامی نداریم!
ایشان در برنامه «صندلی داغ» نخستین برنامه تبلیغاتی خود که سی دی آن در بازار موجود است - در پاسخ به سوال احمد نجفی(از طرفداران ایشان)که پرسید چند سالگی در جنگ بودید فرمودند:بنده ۱۹ سالگی فرمانده لشگر بودم(حال چهره تعجب های تصنعی جناب نجفی را به یاد بیاورید)
اما پاسخ: ۱۹ سالگی ایشان طبق نوشته سایت شخصی سردار - که متولد ۱۳۴۰ است - مطابق با اوایل سال ۵۹ است.شاید ایشان ندانند اما هر کسی که تاریخ جنگ ورق زده باشد می داند سال ۵۹ اصلا لشگری نبوده است که ایشان فرماندهی اش به عهده داشته باشد.شاید هم همه مجاهدین غیرنظامی سال ۵۹ برای خود فرمانده لشگر بوده اند.



ایشان معتقدند از امکانات نیروی انتظامی استفاده نمی کنند.اما بنده می گویم استفاده می کنند.بگذارید جمله ای از یکی از نزدیکان برایتان نقل کنم:«وقتی که پلیس موتورم را ۵ ماه پیش توقیف کرد تنها راه نان درآوردنم قطع شد.نیروی انتظامی موتور را به پارکینگ فرستاد و گفت فعلا توقیف! تا چند روز پیش که خبرم کردند:بیا موتورت را ببر! عفو سردار قالیباف بر موتور سواران مجرم خورده است».آمد و به من گفت «مگر ایشان استعفا نداده است»گفتم: استعفا داده اند تا شائبه ای ایجاد نشود.اما نه! این شائبه برای همه ایجاد شده است.چرا ۲ ماه مانده به انتخابات؟...همچنین گفته شده:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

منبع خرج های بسیار زیاد ستاد های ایشان یک هموطن به دنبال رضای خداست...راستی!اگر از این افراد به دنبال رضای خدای در ستادتان دارید معرفی کنید و ملت را از مشکلات نجات دهید. ...شاید هم همه مجاهدین غیر نظامی از آن دسته افراد به دنبال رضای خداوندند!
سردار در سخنان خود دائما و صراحتا اعلام می کند که یک رجل سیاسی ست و سابقه سیاسی دارد...نخست آنکه:از قدیم گفته اند در تاکید زیادی روی یک نکته احتمال دروغ بیشتر از راست است...اما نکته دوم:از فعالیت سیاسی تان گفته اید.اما زیاد در موردش توضیح نداده اید.کاش می گفتید چه زمانی فعال سیاسی بوده اید و چه کرده اید...شاید هم رجل سیاسی در لغت و مفهوم در اینجا به معنای روزنامه ورق زدن در روز باشد.
با این تفاسیر پیداست سردار نقطه ای را نشانه گرفته که خیر و صلاح مردم در آن نیست.گرچه هر روز ستاد ایشان اعلام می کند که درصد جدول نظر سنجی ها قرار دارد اما بعید است واقعیت داشته باشد.البته قالیباف به واقع شخصیت نظامی محبوب و به نسبت قدرتمندی ست.اما دوستداران وی بی شک از قشر احساسی جامعه اند.همانها که ماشینهایی که سردار رئیس مبارزه با قاچاق آنها را قاچاقی وارد کشور کرد فکر کردند خدمتی انجام شده است...از کجا معلوم شاید احساسی ها با او همراه نباشند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22694

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وقتی زخمت پوشان، سفید می پوشند و رجل سیاسی می شوند، سخنی با یک کاندیدای خوش پوش، مصطفی خوش پوش' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005