Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 27 اردیبهشت 1384

ناصر حجازي: مطمئنم كه صلاحيتم تأييد مى شود، ايران ورزشي

ثبت نام ۱۰۱۰ نفر براى نشستن روى يك صندلى هم از نكات عجيب و حايز اهميت در كشور مان است. به نظر مى رسد در اين ثبت نام ها يك جاى كار ايراد دارد.در روزهاى آخر كار ثبت نام به صف كشيد و افرادى مشتاق بودند كانديدا شوند كه با هيچ يك از معيارها همخوانى نداشتند الا ايرانى بودن، افرادى كه نه تحصيلات درست و حسابى دارند و نه پيشينه قابل اعتنايى. اضافه كردن يك صف مقابل ستاد انتخابات وزارت كشور به ساير صف هاى مردم نشانگر دموكراسى است؟ يكى از اين يكهزار و ده نفرى كه به طور رسمى و با جديت خاص دنبال تصاحب كرسى قوه مجريه است ناصر حجازى است. او با بيان اينكه نبايد اينقدر سهل گيرى باشد كه هر كس به خود اجازه حضور و ثبت نام بدهد مى گويد: «من هم از حضور اين همه علاقه مند تعجب كردم. بايد در تغيير اين قانون فكرى كرد اما در كنار اين ازدياد جمعيت و علاقه مند براى رييس جمهور شدن برخى بر اين باورند كه حجازى و شمار زيادى از ثبت نام شونده ها در مرحله بعدى رد صلاحيت مى شوند و شانسى براى رقابت ندارند اما ناصرخان خبرهاى جديدى از لابى با دوستان خود دارد: «با ۴-۳ تا از دوستان خود صحبت كردم، مشكلى نيست. صلاحيت من تأييد مى شود. من نه خلافكار هستم و نه اختلاس كرده ام و نه وابسته به گروه خاصى هستم.»
حجازى درباره رجل سياسى بودن مى گويد: «در قانون اساسى خيلى چيزها پيش بينى شده اما آيا به همه آنها عمل مى شود؟ من در زمان جنگ در اين كشور ماندم در حالى كه مى توانستم به خارج بروم و راحت زندگى كنم. به همين دليل بايد تأييد شوم، مطمئنم كه تأييد مى شوم.»
سرمربى اسبق استقلال درباره ناموفق بودن چهره هاى ورزشى در سياست مانند بلاژويچ مى گويد: «از فوتبالى هاى ايران تا حالا كسى نرفته سمت سياست اما از سياست نيروهاى درجه ۲ و امتحان پس داده در ورزش بسيار زياد هستند. چه ايرادى دارد كه يك ورزشى موقعيت خود را در سياست جست وجو كند، در ضمن مسأله من با بلاژويچ فرق دارد. او فقط يك مربى بوده اما من سال هاى سال در فوتبال اين كشور در تيم ملى و استقلال زحمت كشيده ام و حالا هم از مردم انتظار دارم به من رأى بدهند. حرف شما را قبول دارم كه بلاژويچ تيم خود را به مقام سوم دنيا رسانده اما شهرت و محبوبيت من با او تفاوت دارد.»
اما حجازى درباره اين تفاوت مى گويد: «هنوز و در حالى كه صلاحيت من تأييد نشده از رشت، اردبيل، اروميه، رودهن، دماوند و ... زنگ مى زنند كه به من رأى مى دهند و من را براى تبليغات به شهرهايشان دعوت مى كنند.»
حجازى از حضور در شهرستان ها و فعاليت انتخاباتى و تشكيل ستاد مى گويد: «به مجرد اينكه صلاحيتم تأييد شود ستاد تشكيل مى دهم و به شهرستان ها هم مى روم.»
حجازى علاوه بر تأييد صلاحيت خود معتقد است كه در كورس اصلى است و به اصطلاح فوتبالى ها تا يك چهارم هم پيش مى رود و به همين دليل منتظر اعلام نظر شوراى نگهبان است تا كابينه خود را سر و شكلى بدهد:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«خيلى اميدوارم كه جزو چهار نفر اصلى باشم و اصلاً هم نمى خواهم به نفع كسى كنار بروم و در مورد اعضاى كابينه هم فكر كرده ام، اجازه بدهيد وقتش شد مى گويم.»
و اما پروين و نقش او در كابينه حجازى؟
ناصر خان مى گويد: «قبول دارم كه اداره يك كشور نيازمند افراد متخصص و باسواد است، من هيچ موقع از كسى نام نبردم و اينكه نوشتند پروين در كابينه من رييس سازمان است دروغ است، از خودشان نوشتند، پروين به درد مربيگرى و مديريت تيم ملى مى خورد.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22712

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناصر حجازي: مطمئنم كه صلاحيتم تأييد مى شود، ايران ورزشي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005