Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 3 خرداد 1384

ناصر حجازي پس از رد صلاحيت: تا سه شنبه صبر كنيد بعد مصاحبه مى كنم، ايران ورزشي

حجازى به سياسى ها حمله مى كند؟

ناصر حجازى پس از ثبت نام براى پست رياست جمهورى خيلى مطمئن بود كه صلاحيت او تأييد مى شود و حتى خبر از مذاكره با مسؤولان در اين باره مى داد اما پس از اعلام اسامى تأييد صلاحيت شدگان اثرى از نام او نبود.
گرچه اين براى خيلى ها روشن بود كه حجازى هيچ شانسى براى رقابت در صحنه سياسى ندارد اما او ديروز به خبرنگار ما گفت: «تا روز سه شنبه صبر مى كنم و اگر براى من مسلم شد كه ديگر بختى براى رقابت در عرصه سياست ندارم آن موقع در يك كنفرانس مطبوعاتى و به طور عمومى شركت كرده و به پرسش خبرنگاران پاسخ خواهم داد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بعيد به نظر مى رسد كه در تجديد نظر مجدد ناصر حجازى تأييد شود. بايد منتظر بود و ديد كه آيا مصاحبه حجازى برگزار مى شود يا نه. ناصرخان در اين مصاحبه قصد دارد به نيروهاى شكست خورده از سياست و شاغل در ورزش حمله كرده و بگويد چرا و چطور سياسى هاى درجه ۲ و ۳ در ورزش كه يك مقوله تخصصى است مديريت كنند اما ورزشى ها نمى توانند حتى شانس خود را در رقابت و انتخاب آزمايش كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23101

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناصر حجازي پس از رد صلاحيت: تا سه شنبه صبر كنيد بعد مصاحبه مى كنم، ايران ورزشي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005