Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 5 خرداد 1384

آري آقاي معين! بياييد تا با هم دوباره بسازيم وطنمان را! فرهاد روحي

"يادداشتي کوتاه"

در آخرين ساعات پيش از شروع پنجشنبهاي که شما ميتوانيد آن را در تاريخ اين کهن ديار، بخصوص تاريخ معاصر ميهنمان به يادآوردنيش کنيد اين يادداشت صميمانه را به اميد آنکه توجه شما را همانطور جلب کند که پيشنهاد بسيار خوب آنکه شعار انتخاباتي خود را "دوباره ميسازمت وطن" قرار دهيد، توجهتان را جلب کرد. يادداشتي از سوي کسي که جز ادامه پيگير اصلاحات و جز استراتژي انتخابات آزاد، راهي مدنيتر و کمدردتر براي گذار ايران به دموکراسي و "ساختن وطن" نميشناسد. من نکاتي که برخي از مشعلداران اين راه چون مليحه محمدي، فرخ نگهدار، احمد زيدآبادي، کاظم علمداري و ديگر ياران آشنا و ناآشنا گفتند تکرار نميکنم و تنها خواهشم به عنوان نيمهجواني از خيل شهرونداني که بيمساعدتشان شما نخواهيد توانست "ايران را بسازيد" اينست که اگر قرار است رئيس جمهور تمام ايرانيان باشيد به بخشي از مطلب خود در توضيح قبول شعار "دوباره ميسازمت وطن" به مثابه شعار انتخاباتي خود که در آن آمده بود:

"دومين وجه اين شعار به وطن باز ميگردد به ميهن عزيزمان ايران .
ما بلند پروازي نميکنيم دچار توهم هم نيستيم ، نميگوييم ميخواهيم تمام جهان را بسازيم و نميگوييم ميخواهيم زندگي بشريت را دگرگون کنيم ما به وطن خويش ميانديشيم و به نوسازي در وطن خويش. همه وطن و همه هموطنان و همه ايران و همه ايرانيان- ما اين گربه عزيز نازنين، يکسان دوست ميداريم و هر وجب از خاک اين مرز پر گهر را شايسته دوست داشتن ، حرمت نهادن و برچشم کشيدن ميدانيم و باور داريم حتي يک سانتي متر از اين کهن بوم و بر نبايد از چشم نوسازي بيفتد و حتي يک ايراني در دورترين قريه هاي اين کشور پهناور از حق خود براي برخورداري از نوسازي اقتصادي ، اجتماعي و سياسي و فرهنگي محروم بماند. تأکيد بر وطن، بدون هيچ پيشوند و پسوند و قيد و صفتي نمايانگر آن است که ما ايران را يک کشور واحد ميدانيم و همه ايرانيان را داراي حق يکسان در اين کشور و هيچ صفت، قيد و وابستگي ديني، قومي، نژادي ،جغرافيايي، و طبقاتي و صنفي ذره اي حق بيشتر براي هيچ کس ايجاد نميکند."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وفادار بمانيد و نه فقط نظر هواداران خود در گردهمايي مشورتي فردا که نظر ديگراني چون ما (تمام آن 255 نفر و 565 نفر و 256 نفر و 613 نفر و ...) نيز که قائدتأ مشمول "همه ايرانيان" هستيم را در تصميم خود ملحوظ داريد و از همين ابتدا نشان دهيد که هم به شعارهايتان وفاداريد و هم شرکت همگان در "ساختن وطن" مد نظر شماست. همبستگي ملي، که در اين برهه حساس از تاريخ پر مخاطره ميهن از الويتهاي درجه يکم همه ميهندوستان بايد باشد، اينچنين است که تحکيم ميشود!

ساعت 5،5 صبح بوقت تهران
فرهاد روحي، عضو شوراي هماهنگي اتحاد جمهوريخواهان ايران
پنجشنبه 6 خرداد 1384 خورشيدي

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23242

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آري آقاي معين! بياييد تا با هم دوباره بسازيم وطنمان را! فرهاد روحي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005