Click for Amazing Phone Card








شنبه 7 خرداد 1384

الهه كولايي سخنگوي مصطفي معين: از نيروهاي ملي- مذهبي و نهضت آزادي در رده‌هاي مديريتي دولت استفاده مي‌شود

براي استفاده از توان نيروهاي ملي – مذهبي و نهضت آزادي در رده‌هاي مختلف مديريتي دولت آينده مصطفي معين، رايزني‌هايي صورت گرفته و همچنان ادامه دارد. اميدوار هم هستيم كه اين رايزني‌ها نتيجه بدهد.

به گزارش كميته خبر و اطلاع‌رساني ستاد مركزي دكتر مصطفي معين، الهه كولايي سخنگوي مصطفي معين پس از قرائت بيانيه 9 ماده‌اي كانديداي اصلاح‌طلبان پيشرو كه در آن دلايل خود براي آمدن در فرايند انتخابات را تشريح كرده بود، ضمن بيان مطلب بالا در پاسخ به پرسش خبرنگاري كه از سطح اين رايزني پرسيده بود، گفت: در خصوص نحوه همكاري، تعامل اين نيروها و ديگر نيروهايي كه در چارچوب قانون امكان استفاده از آنها وجود دارد، تلاش خواهيم كرد.

معين در بيانيه 9 ماده‌اي خود چندين بار تأكيد كرد كه از توان نيروهايي كه به صورت غير قانوني رد صلاحيت شدند و گرو‌هاي اجتماعي قومي و مذهبي كه در اين سال مورد بي‌مهري قرار گرفته‌اند، در رده‌هاي مختلف كابينه و مديريتي دولت آينده استفاده خواهد كرد.

وي همچنين تأكيد كرد در صورت پيروزي، انتخاباتي در ايران برگزار خواهد شد كه همچون دوره دوم شورا انتخابات آزاد و رقابتي باشد.

وي در اين بيانيه كه توسط الهه كولايي خوانده شد، معيار انتخابات آزاد را نه تأييد صلاحيت خود بلكه حضور شخصيت‌هايي دانست كه برخي گروه‌ها و جريان‌هاي فكري را نمايندگي مي‌كنند. او تأكيد كرد كه خود را موظف به دفاع از حقوق آنها مي‌داند و شيوه‌هاي فراقانوني را به شدت محكوم مي‌كنم، همه بايد به قانون تمكين كنند. در غير اين صورت اخطار علني قانون اساسي و گزارش نقض حق بشر به ملت ايران خواهم داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين بيانيه كه با عنوان ملت عزيز و آگاه ايران آغاز شده بود، آمده كه در مقابل تنش آفريني و دشمن سازي تبليغاتي با تكيه بر دولت و حدت ملي و تفاهم با جهان خواهد ايستاد.

معين در اين بيانيه پس از يادآوري روند غير قانوني برخورد شوراي نگهبان در ردصلاحيتش و تأكيد برآمدن مجدد خود گفت: بايد دوباره آمد و ايستاد تا وطن را بر پايه قانون ساخت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23362

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'الهه كولايي سخنگوي مصطفي معين: از نيروهاي ملي- مذهبي و نهضت آزادي در رده‌هاي مديريتي دولت استفاده مي‌شود' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005