Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 15 خرداد 1384

مدير مسوول سياست روز: هاشمي اگر دركابينه‌‏اش از كانديداهاي ما استفاده نكند از هر روشي براي رأي نياوردن او استفاده مي‌‏كنيم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مدير مسوول روزنامه سياست روز، گفت: اگر هاشمي بگويد كه در كابينه‌‏اش از احمدي نزاد و لاريجاني استفاده مي‌‏كند، ما همگي براي انتخاب او تلاش خواهيم كرد، در غير اين صورت از روشي استفاده مي‌‏كنيم تا وي رأي نياورد.

به گزارش "ايلنا"، علي يوسف‌‏پور با بيان اين مطلب كه براي حضور در حداكثري مردم در انتخابات از آنجايي كه همه سليقه ها در انتخابات حضور دارند سهم انتخابات معين است، گفت: اما هنوز توده مردم براي حضور چشم‌‏گير در انتخابات شور و نشاط لازم را ندارند.
اين روزنامه نگار در ادامه، تصريح كرد: صدا و سيما و ستادهاي انتخاباتي بايد مردم را به شركت هر چه بيشتر ترغيب كنند.
يوسف‌‏پور در بخش ديگري از سخنانش با مقايسه اين دوره انتخابات با دوره‌‏هاي گذشته، گفت: در اين دوره تخريب نامزدها كمتر صورت مي گيرد و فضاي انتخابات سالم‌‏تر است و همچنين سرنوشت انتخابات از قبل مشخص نيست.
اين فعال سياسي با اشاره به نقد دولت هاشمي در دوره‌‏هاي گذشته، گفت: اولين بزرگترين اشتباه هاشمي در دولت گذشته‌‏اش استفاده از كارگزاران به جاي نيروهاي انقلابي و متعهد بود و ديگر اين كه خانواده‌‏اش را وارد فضاي اقتصاد مي‌‏كرد.
وي افزود: اگر چه در پاره‌‏اي از اين موارد همين‌‏گونه رفتارها باعث شد خدمات زيادي به جامعه و كشور شود، اما يكي از آفت‌‏هاي اين امر بي بند و باري قانوني در دستگاه هاي اجرايي بود و باعث شد قانون شكني و عدم رعايت قانون در جامعه تسري پيدا كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يوسف در ادامه به نقد برنامه‌‏هاي هاشمي براي اين دوره از انتخابات پرداخت و با بيان اين مطلب كه واگذاري برخي وزارت‌‏خانه‌‏ها به جناح راست باعث حمايت از هاشمي خواهد شد، گفت: هاشمي الان نيز نگفته است كه چه طيف شخصيت هايي را وارد كابينه‌‏اش خواهد كرد و چه برنامه هايي را دارد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005