Click for Amazing Phone Card








شنبه 21 خرداد 1384

اطلاعيه ديدار نمايندگان نهضت آزادي ايران و شوراي فعالان ملي مذهبي، نهضت آزادي ايران

بسمه تعالي

1929‌
21/3/1384

روز گذشته ( 20 خردادماه ) نمايندگان نهضت آزادي ايران و شوراي فعالان ملي و مذهبي در قم با آيت الله منتظري ديدار و گفتگو نمودند . در اين ديدار كه به منظور تبادل نظر با فقيه عاليقدر و اطلاع از نظرات ايشان در مورد انتخابات رياست جمهوري برگزار شده بود پس از ارائه گزارشي در مورد تشكيل جبهه فراگير دموكراسي و حقوق بشر در مورد نحوه تشكيل اين جبهه نيز توضيحاتي ارائه شد. آيت الله منتظري نيز با استقبال از تشكيل اين جبهه دعوت به آن را از مصاديق امر به معروف دانستند و عنوان نمودند امروزرعايت حقوق بشرواصول دموكراسي واجب شرعي‌محسوب مي گردد.
اين مرجع تشيع با انتقاد از برخي جريانات كه مدعي تحريم انتخابات توسط ايشان شده اند ، اعلام فرمودند كه من تاكنون هيچگاه انتخابات را تحريم نكرده ام و در كل نيز عقيده دارم كه شركت يا عدم شركت در انتخابات يك امر شخصي و غير تقليدي بوده و نيازمند فتوا و حكم نمي باشد. و كليه مؤمنين در مورد نحوه حضور يا عدم حضور خود در اين مساله مختارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين ديدار دكتر ابراهيم يزدي و مهندس هاشم صباغيان از سوي نهضت آزادي ايران و محمد بسته‌نگار نيز از سوي شوراي فعالان ملي و مذهبي حضور يافته بودند.
به رغم برنامه‌ريزي قبلي مهندس عزت الله سحابي بدليل كسالت امكان حضور در اين جلسه را نيافتند.

روابط عمومي
نهضت آزادي ايران

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24216

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه ديدار نمايندگان نهضت آزادي ايران و شوراي فعالان ملي مذهبي، نهضت آزادي ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005