Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 22 خرداد 1384

معین به قالیباف رسید!، آفتاب

در نظرسنجی جدید وزارت كشور آرای دكتر معين در سراسر كشور رو به رشد است. همزمان با اين نظرسنجی بهزاد نبوی عضو ارشد رهبری سازمان مجاهدين انقلاب نيز در يك جلسه پرسش و پاسخ در شهرری گفت: برای رسيدن يك اصلاح طلب پيشرو (معين) به رياست جمهوری فاصله زيادی نمانده است.

نبوی در حالی که هاشمی همچنان با اختلاف آرای فاحشی در صدر قرار دارد ، با اشاره به رشد آرای معین گفت: همه شواهد و قرائن از بهترشدن شرايط كانديدای ما حكايت دارد و می‌شود مطمئن شد كه معين يكی از دو نفری است كه به دور دوم خواهد رفت كه در آن صورت هم، احتمال پيروزی او وجود خواهد داشت.

اما نظرسنجی وزارت كشور نشان ميدهد:
تقريبا در همه استان‌ها، دكتر معين از قاليباف جلو افتاده است و در هشت استان بزرگ كشور كه اخبرا معين به آنها سفر كرده، وی در صدر قرار گرفته است.

در بقيه 28 استان‌ ايران‌هاشمی رفسنجانی پيشتاز است، جز كهكيلويه كه كروبی اول است!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بر اساس این نظر سنجی قاليباف در هيچ استانی اول نيست و اين درحالی است كه مشاركت مردم همچنان حدود 50% است، بدیهی است هراندازه اين مشاركت بيشتر شود به ضرر كانديدهای نظامی خواهد بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24252

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' معین به قالیباف رسید!، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005