Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

بيانيه‌ي محسن رضايي: در فرصت مناسب، نكات مهمي را خواهم گفت، ايسنا

* به عنوان سرباز ملت، از حضور آنان در همايش باشكوه سياسي 27 خرداد تشكر مي‌كنم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


محسن رضايي در بيانيه‌اي خطاب مردم از حضور آنان در همايش باشكوه سياسي 27 خرداد تشكر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در اين بيانيه كه نسخه‌اي از آن به ايسنا نمابر شده، آمده است:

«ملت بزرگ ايران

پيروزي باشكوه شما در تثبيت مردم‌سالاري ديني و تقويت نظام در 27 خرداد جلوه‌ي ديگري از شعور سياسي بالاي شما و اعتقاداتتان به راه امام (ره) و نظام جمهوري اسلامي و منافع ملي بود.

اين‌جانب به عنوان سرباز ملت ايران از تمامي عزيزاني كه در داخل و خارج كشور در اين همايش باشكوه سياسي شركت كردند، تقدير و تشكر مي‌كنم.

البته نبايد در كنار اين پيروزي نقاط ضعف و اشتباهات فعالان سياسي را ناديده گرفت.

سهم آراي كم هركدام از نامزدها از مشاركت 30 ميليوني موجب تضعيف قوه‌ي مجريه در بين اركان نظام مي‌شود و اين همان نگراني است كه باعث كناره‌گيري اين‌جانب از رقابت‌هاي انتخاباتي شد.

اين‌جانب مسوول اصلي تحقير قوه‌ي مجريه در انتخاباتي با اين شكوه و عظمت كه مي‌توانست همزمان نظام، دموكراسي و دولت را تقويت كند؛ جناح‌هاي سياسي، نامزدهاي انتخاباتي و مديريت كشور مي‌دانم كه با افراط و تفريط و ترجيح منافع جناحي بر منافع ملي و ضعف اعمال قانون در ميدان عمل و ايجاد موج تبليغاتي پرهزينه و متكي به ثروت موجب بر هم زدن تعادل و غيرعادلانه شدن صحنه‌ي انتخابات مي‌گردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

و امروز نيز كه انتخابات به دور دوم كشيده شده است از نامزدهاي انتخاباتي انتظار مي‌رود كه ارزش دستاوردهاي عظيم حماسه‌ي حضور مردم را تضعيف ننموده و با حفظ خونسردي و با پي‌گيري قانوني اعتراضات خود در كنار نقد منصفانه ديگران، اشتباهات دوستان خود را هم ببينند و تلاش كنند با تشويق مردم براي حضور گسترده در مرحله‌ي دوم انتخابات، اشتباهات و كوتاهي‌هاي خود در مرحله‌ي اول را جبران نموده و كمك كنند كه دولتي مقتدر و با راي بالا براي كشور انتخاب شود تا قوه‌ي مجريه ضعيف‌تر از گذشته نگردد. اين مساله را به همه‌ي عزيزان يادآور مي‌شوم كه دولت‌هاي قبلي با راي بسيار بالا قدرت اعمال قانون متكي بر اختيارات خود در جامعه را به نحو مطلوب نداشتند حال اين‌كه دولتي با پشتوانه‌ي مردمي ضعيف كه بتواند اين نقيصه را كه شرط مهمي در تحقق عدالت است، برطرف كند غيرممكن است. لذا ضمن اين‌كه مراجع مختلف قانوني با رسيدگي دقيق و سريع از تضييع حقوق نامزدها بايد جلوگيري كنند و بدون اغماض با تقصيرات و تخلفات برخورد شديد نمايند و منافع ملت و نظام را بر اشخاص و دستگاه‌هاي مختلف ترجيح دهند.

از مردم شريف و فهيم ايران اسلامي كه هميشه در سخت‌ترين شرايط مهم‌ترين امتحانات را داده‌اند مجددا تقدير و تشكر مي‌كنم و اميدوارم با حضوري پرشور و بانشاط در مرحله‌ي دوم انتخابات شركت كرده و دولتي كارآمد و مردمي براي پاسداشت عزت و شرف اسلامي كشور و غرور و افتخار ملي و شكوه و عظمت ايران انتخاب نماييد. البته اين‌جانب نكات مهمي در ذهن و دل خود نهان كردم كه در فرصت مناسب آنها را خواهم گفت.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24889

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه‌ي محسن رضايي: در فرصت مناسب، نكات مهمي را خواهم گفت، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005