Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

هشدار ستاد گروه های حامی معین به رهبری: کودتا علیه اراده ملت و اساس جمهوریت نظام مراحل پایانی خود را طی می کند، امروز

امروز: شورای عالی سیاستگذاری ستاد گروه های حامی دکتر معین در نامه ای به مقام رهبری با یادآوری اینکه «حضور سازما‌ن‌يافته و سراسري سپاه و بسيج در اين انتخابات به ويژه 48 ساعت قبل از برگزاري انتخابات چنان پررنگ و آشكار بود كه اثر و خبر آن را پيش از روشن شدن نتيجه انتخابات در برخي نشريات ارگان اقتدار و نيز اظهارات كانديداي برگزيده از پيش و راهيافته به مرحله دوم مبني بر اينكه حماسه‌اي در راه است، آشكارا مي‌توان مشاهده كرد... گزارش‌هاي وزراي اطلاعات، دادگستري و وزارت كشور، اعتراض مظلومانه جناب آقاي كروبي و هشدار جدي جناب آقاي معين و تأكيد جناب آقاي هاشمي رفسنجاني نسبت به اين تقلب و مداخله سازمان‌يافته نظامي ارگان‌هاي جاي ترديد و شبهه در عدم سلامت اين انتخابات باقي نمي‌گذارد» و ضمن اعلام «تایید صریح و حمایت قاطع خود از اعتراض بر حق و شجاعانه جناب آقای کروبی» هشدار داد: «راه حل و علاج وضعيت پيش آمده اقدامات نگران‌كننده و خسارت باري نظير توقيف غيرقانوني روزنامه‌ها به دليل انعكاس نامه جناب آقاي كروبي نيست؛ بلكه پايان دادن سريع به قانون شكني‌ها و اقدامات خودسر و جلوگيري قاطع از كودتايي است كه عليه خواست و اراده ملت و اساس جمهوريت نظام مراحل پاياني خود را طي مي‌كند». متن کامل نامه به شرح ذیل است:
تلاش گسترده و بي‌وقفه دولت، احزاب ، شخصيت هاي فرهنگي و دانشگاهي و رسانه‌هاي جمعي در جلب اعتماد افكار عمومي نسبت به امكان برگزاري انتخاباتي با حداقل شرايط سلامت و رقابت و تشويق و ترغيب مردم به مشاركت در آن نهايتاً به ثمر نشست و مشاركت بخش وسيعي از قشرهاي ملت حتي ناراضيان و قهر‌كرده‌هاي از صندوق رأي را درانتخابات نهمين دوره رياست جمهوري رقم زد. اين موهبت مبارك كه شايسته شكرگزاري به درگاه خداوند متعال و قدرداني از ملت شريف ايران بود به ويژه در شرايط خطير كنوني مي‌توانست و مي‌بايست براي جمهوري اسلامي ايران فرصتي مغتنم براي تحكيم همبستگي و وحدت ملي و كاهش بحران و چالش‌هاي فرارو در عرصه‌هاي داخلي و خارجي تلقي شود. با كمال تأسف اين بار نيز مانند گذشته فرصت‌هايي كه معلوم نيست چقدر و چندبار بايد و مي‌تواند براي جمهوري اسلامي و جامعه ايران فراهم شود بر اثر تنگ‌نظري‌ها و خودخواهي‌ها از دست رفت.
حضور فعال، سازما‌ن‌يافته و بي‌سابقه سپاه و بسيج در انتخابات و استفاده گسترده از امكانات و صرف بودجه‌هاي كلان بيت‌المال براي برآمدن كانديداي خاص عليرغم رأي و خواست مردم و نهايتاً تبديل انتخاباتي واقعي به انتخاباتي مديريت شده نقطه پاياني بود بر جوانه‌هاي اميدي كه با تلاش دلسوزان و علاقه‌مندان طي يكي دو ماه گذشته در روح و قلب جامعه روييده بود. اين اتفاق تأييد خائنانه‌اي بود بر تمام تبليغات سوء و نداها و فراخوان‌هاي تحريم در داخل و خارج از كشور.
آنچه رخ داد البته اتفاقي غيرمترقبه و رخ داده در خلاء نبود، بلكه ادامه روند و فرآيندي بود كه از اواخر مجلس ششم آغاز شده بود و نمايندگان شجاع مجلس پس از ارسال نامه‌هاي دلسوزانه و متعهدانه خطاب به حضرتعالي ، در تحصن و اعتراض خويش به برگزاري انتخابات نمايشي مجلس هفتم، آن را كودتاي پارلماني و تلاش براي هدم اساس جمهوريت نظام خواندند. از آن زمان تا كنون ناظران و تحليل‌گران همواره نسبت به تكميل روند كودتا و اجراي پروژه تبديل رئيس جمهور به تدارکاتچي رييس دفتر و حاكميت يكپارچه اقتدار در كشور هشدار داده‌اند و انتخابات رياست جمهوري نهم را كه حضرتعالي و ديگر مسئولان جمهوري اسلامي ضامن برگزاري سالم آن شديد فرصتي براي توقف اين روند ناميمون و دفاع از جمهوريت نظام در كنار اسلاميت آن يافتند.
حضور سازما‌ن‌يافته و سراسري سپاه و بسيج در اين انتخابات به ويژه 48 ساعت قبل از برگزاري انتخابات چنان پررنگ و آشكار بود كه اثر و خبر آن را پيش از روشن شدن نتيجه انتخابات در برخي نشريات ارگان اقتدار و نيز اظهارات كانديداي برگزيده از پيش و راهيافته به مرحله دوم مبني بر اينكه حماسه‌اي در راه است، آشكارا مي‌توان مشاهده كرد. كانديدايي كه مطابق تمامي نظرسنجي‌هاي وزارت اطلاعات، صدا و سيما، وزارت كشور، ايرنا و ايسپا هيچ شانسي براي پيروزي نداشت و تا يكروز پيش از برگزاري انتخابات تمامي گروه‌ها و نشريات اصول‌گرا بر عدم موفقيت او و ديگر كانديداهاي همفكر او در انتخابات تصريح كرده و بعضاً خواهان كناره‌گيري وي از انتخابات بودند.
گزارش‌هاي وزراي اطلاعات، دادگستري و وزارت كشور، اعتراض مظلومانه جناب آقاي كروبي و هشدار جدي جناب آقاي معين و تأكيد جناب آقاي هاشمي رفسنجاني نسبت به اين تقلب و مداخله سازمان‌يافته نظامي ارگان‌هاي جاي ترديد و شبهه در عدم سلامت اين انتخابات باقي نمي‌گذارد.‌

شوراي عالي سياست‌گزاري گروه‌هاي حامي دكتر معين ضمن تأييد صريح و حمايت قاطع خود از اعتراض به حق و شجاعانه جناب آقاي كروبي هيج مرجعي را جز حضرتعالي به عنوان فرمانده كل قوا و مسئول نهايي عملکرد نهادهاي نظامي كه فرمان و دستورتان براي ايشان لازم‌الاجرا است، نمي‌شناسند.
راه حل و علاج وضعيت پيش آمده اقدامات نگران‌كننده و خسارت باري نظير توقيف غيرقانوني روزنامه‌ها به دليل انعكاس نامه جناب آقاي كروبي نيست؛ بلكه پايان دادن سريع به قانون شكني‌ها و اقدامات خودسر و جلوگيري قاطع از كودتايي است كه عليه خواست و اراده ملت و اساس جمهوريت نظام مراحل پاياني خود را طي مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در تاريخ معاصر ملت ايران جنبش‌هاي اصلاح‌طلبانه و مردمسالارانه همواره سركوب و جاي خود را به اختناق و ديكتاتوري داده‌اند. ما مصرانه از حضرتعالي انتظار داريم با توقف اين روال، و بررسي دقيق روند برگزاري سالم، قانوني و آزاد انتخابات ، اجازه ندهيد اين تجربه‌هاي تلخ مكرر بار ديگر آن هم در نظام جمهوري اسلامي و به نام شما تكرار شود و دستاوردهاي گرانسنگ انقلاب و ميراث بر جاي مانده از امام (ره) از دست برود.

شوراي عالي سياست‌گزاري
ستاد گروه‌هاي حامي دكتر مصطفي معين

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24890

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار ستاد گروه های حامی معین به رهبری: کودتا علیه اراده ملت و اساس جمهوریت نظام مراحل پایانی خود را طی می کند، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005