Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

تفهيم اتهام حسن عباسي به دليل شكايت هاشمي رفسنجاني، فارس

خبرگزاري فارس: صبح امروز و در پي شكايت رييس ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني از حسن عباسي، وي در شبعه پنجم بازپرسي سازمان قضايي نيروهاي مسلح حضور يافت و پس از تفهيم اتهام به سوالات بازپرس ولي‌پور پاسخ گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس سخنراني حسن عباسي كه سوم خرداد ماه سال جاري و با موضوع مهندسي سياسي انقلاب اسلامي (نگاه ماكياوليستي در اداره جامعه، دكترين حضرت خضر) و به دعوت بسيج دانشجويي دانشگاههاي تهران و علوم پزشكي تهران و نيز جامعه اسلامي اين دانشگاه در سالن شهيد چمران دانشكده فني برگزار گرديد، شكايت هاشمي رفسنجاني از وي را در پي داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسن عباسي از سال 79 تاكنون بيش از سه هزار سخنراني موردي و هفتگي در سطح دانشگاهها و حوزه هاي علميه سراسر كشور داشته كه اين سخنراني‌ها در يك سال اخير منتهي به انتخابات موجب ايجاد مشكلاتي از سوي جريان سياسي مخالف وي خاصي شده است.
جمعي از طلاب و دانشجويان حامي عباسي قصد داشتند تا امروز سه شنبه با تحصن مقابل سازمان قضايي نيروهاي مسلح حمايت خود را از او اعلام كنند كه با توصيه وي از اين كار منصرف شدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24950

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تفهيم اتهام حسن عباسي به دليل شكايت هاشمي رفسنجاني، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005