Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 7 تیر 1384

مصطفي معين: براي شكل‌‏گيري جبهه دموكراسي و حقوق بشر تلاش خواهم كرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مصطفي معين گفت: راه دشوار آزادي، راهي نيست كه در اين چند روز آغاز شده باشد يا در اين چند روز پايان يابد؛ جانانه در اين راه كوشيده‌‏ايم و بايد اين راه را ادامه دهيم.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، مصطفي معين در همايش سپاس و تقدير از ياوران وي در دوران انتخابات، گفت: اقتضاي نشست سراسر بيم و اميد، بيان مختصر راه و نگاه به آينده است؛ براي خداحافظي نيامده‌‏ام بلكه براي آغازي ديگر آمده‌‏ام و آمده‌‏ايم كه آنچه در روندي غيرعادلانه دنبال مي‌‏كرديم، در روندي منطقي پي بگيريم.
معين از افرادي كه از آغاز از وي حمايت كردند و احزابي كه بعدها از او حمايت كردند و همچنين از جواناني كه راه تازه‌‏اي را در اين انتخاب گشودند و از زنان و مردان فرهيخته، عالمان، روشنفكران، از همه اقوام و مذاهب و ستادهاي انتخاباتي و از همه مردمي كه انفجار عواطف انساني آنها در ديدارهاي گروهي ، شهري و استاني الهام‌‏بخش بوده است تقدير و تشكر كرد.
وزير سابق علوم اظهار داشت: شما را بازنده تلاشي كه كرديد، نمي‌‏دانم، دستاوردهاي شما كه در شعارها و خواسته‌‏هايتان بدون ابهام مطرح كرديد، آرمان‌‏هايي چون دموكراسي، حقوق بشر، توسعه، پيشرفت و اعتدال را انتخاب كرديد، است.
وي با تاكيد بر اينكه بايد در اين حركت ضعف‌‏ها و نقاط قوت را بررسي كنيم، قطعيت نيافتن به موقع ظرفيت‌‏هاي بالقوه، ديركوشي برخي گروه‌‏هاي همفكر و دانشجويان و عدم سازمان‌‏يافتگي تلاش‌‏ها را به عنوان ضعف‌‏ها و محدوديت‌‏هاي حركت اصلاح‌‏طلبان پيشرو دانست.
معين تصريح كرد: در موقعيت مناسب آنچه در اين مرحله با آن روبرو بوديم را خواهم نوشت و خواهم گفت.
معين با بيان اينكه غيرقابل باور بودن نتيجه انتخابات كه حاصل سازماندهي آرا بود كمرنگ شدن نقش مردم و نسبت به تهديد جمهوريت و خطر انحصارطلبي هشدار دادم، گفت: در حال حاضر حضور گسترده مردم را تحسين مي‌‏كنم و به انتخاب آنها احترام مي‌‏گذارم و براي رئيس جمهور و دولت جديد آرزوي موفقيت مي‌‏كنم.
وي تصريح كرد: با يكدست شدن حاكميت هيچ مقامي نمي‌‏تواند پاسخگو نباشد و آنها همه بايد پاسخگوي مسووليت‌‏هاي خود باشند،بحران‌‏هاي 9 روز يك بار و سنگ‌‏اندازي در مقابل دولت فعلي ديگر وجود ندارد و اگر حقوق مردم مورد خدشه قرار گيرد، ما سكوت نخواهيم كرد.
معين بر ضرورت تدوين چشم‌‏انداز وراهبردها بر پايه نقد گذشته، تقويت نقاط ضعف، رفع ضعف‌‏ها و تهديدات، تبديل تهديدات به فرصت، استفاده از فرصت‌‏هاي جديد و اعتبار دستاوردهاي فراوان كه در انتخابات به دست آمده است، تاكيد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خاطرنشان كرد: از اينكه توانستم مسووليت اجتماعي را انجام دهم و در مردم اميد ايجاد كنم، خدا را سپاسگذارم و نسبت به فرو افتادن جامعه جوان به دامان ياس، انفعال، تحريم، نهادينه شدن نظارت استصوابي و نهادينه نشدن حقوق ملت وتضعيف نهادهاي مدني بيمناكم.
وي با اظهار اميدواري نسبت به نقاط قوت استفاده از فرصت‌‏ها، عقلانيت و آرمان‌‏خواهي نسل جوان تصريح كرد: در انتخابات نهم نوعي هوشياري در پيشبرد اصلاحات و گفتمان خاتمي به وجود آمد و حلقه‌‏اي از نخبگان امروز پيشقدم شدند و صحبت از تشكيل احزاب و جبهه‌‏هاي جديد است و به يمن اين فعاليت‌‏ها توانايي‌‏هاي جديدي براي پيشبرد دموكراسي به وجود آمده است. من در اين ميان خود را عضو كوچكي مي‌‏دانم و متعهد به مشاركت فعال در غم و شادي تمام يارانم هستم.
معين تاكيد كرد: چك سفيد امضاي خود را به عنوان يار دبستاني و جوان باستاني تقديم شما خواهم كرد و براي شكل‌‏گيري جبهه دموكراسي و حقوق بشر كه مولفه اصلي آن احزاب و گروه‌‏هاي پايبند به ميثاق ملي هستند، تلاش خود را ادامه خواهم داد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25346

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصطفي معين: براي شكل‌‏گيري جبهه دموكراسي و حقوق بشر تلاش خواهم كرد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005