Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 8 تیر 1384

ديدار احمدي نژاد با شوراي نگهبان، احمدي نژاد: شوراي نگهبان سد محكمي در برابر مصادره‌كنندگان حقوق ملت است، ايسنا

* جنتي: شورا آماده هرگونه همكاري است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور منتخب، ظهر روز چهارشنبه بر نقش بي‌بديل شوراي نگهبان قانون اساسي در حفاظت از آزادي‌ها و حقوق مشروع مردم تاكيد كرد و گفت: شوراي نگهبان سد محكمي در برابر كساني است كه به دنبال مصادره‌ي حقوق ملت هستند.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، احمدي‌نژاد كه در جمع اعضاي شوراي نگهبان و در محل استقرار در ساختمان قديم مجلس سخن مي‌گفت، با گرامي‌داشت ياد شهيد دكتر بهشتي، گفت: شوراي نگهبان از مهم‌ترين، كليدي‌ترين و حساس‌ترين اركان نظام است كه به طور غيرمستقيم از سوي مردم برگزيده شده تا مسووليت صيانت از حقوق و آزادي‌هاي آن را بر عهده بگيرد.


وي افزود: اگر شوراي نگهبان نباشد، كساني كه به روش‌هاي غيرمشروع و غيرصحيح به ثروت‌هاي بادآورده دست يافته‌اند، همه حقوق و آزادي‌هاي مردم را يكجا مصادره و حقوق ملت را پايمال مي‌كنند.


رييس جمهوري منتخب با قدرداني از زحمات بي‌شائبه‌ي اعضاي شوراي نگهبان، عملكرد اين شورا را ضامن حفظ حقوق مردم و فرهنگ و استقلال كشور دانست و گفت: كساني كه سالم كار مي‌كنند از نظارت‌ها نيز هيچ هراسي ندارند.


وي با ذكر اين نكته كه اعضاي شوراي نگهبان قانون اساسي از متدين‌ترين و صالح‌ترين انسان‌ها هستند، وجود چنين نهادي را در دنياي بي‌نظير و نقش نظارتي اين شورا را حائز اهميت خواند.


رييس جمهوري منتخب، تاكيد كرد: با هوشمندي ملت، درايت مقام معظم رهبري، نظارت خوب شوراي نگهبان و اجراي مناسب وزارت كشور، اين انتخابات با كمترين حادثه و مشكل انجام شد.


احمدي‌نژاد اظهار اطمينان كرد كه با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي، مجلس شوراي اسلامي، قوه‌ي قضاييه و شوراي نگهبان، خدمت‌رساني به مردم گسترده‌تر و زمينه براي آباداني ايران و رفع نيازهاي مردم بيش از پيش فراهم خواهد شد.


رييس جمهوري منتخب اظهار داشت: مردم در جريان انتخابات بسيار روشن گفتند، عدالت، عزت، كرامت، رفع فقر و فساد را مي‌خواهند و از بازي‌هاي سياسي برپا شده و كشمكش‌هاي بيهوده و رفتارهاي ناشايسته خسته شده‌اند.


احمدي‌نژاد ادامه داد: مردم دوست دارند در سازندگي كشور نقش بيشتري را برعهده بگيرند و از فرصت‌ها بهترين نتيجه حاصل شود.


پيش از سخنان رييس‌جمهور منتخب، آيت‌الله جنتي، دبير شوراي نگهبان قانون اساسي، با تبريك به دكتر احمدي‌نژاد، از عظمت و سلامت انتخابات نهمين دوره‌ي رياست‌جمهوري ابراز خرسندي كرد و گفت: به لطف خدا و با درايت مردم عزيز، انتخابات در سطحي بسيار بالاتر از پيش‌بيني‌ها برگزار شد و شما به عنوان چهره‌اي متعهد و انقلابي برگزيده شديد.


دبير شوراي نگهبان با بيان اينكه رايي كه به رييس جمهوري منتخب داده شده از روي عقيده و ايمان و احساس انقلابي بود، گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامي با اين انتخابات تضمين شد و به فضل الهي تا پايان مسووليت جنابعالي نيز مستحكم‌تر خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آيت‌الله جنتي اظهار اميدواري كرد: با همكاري و راهنمايي همه نيروهاي انقلابي و همسو با تفكر رييس جمهوري منتخب، برنامه‌هاي وي هر چه زودتر محقق و روح خوشحالي و اميد در مردم دميده شود.


وي با بيان اينكه با مفاسد در همه امور به ويژه بخش‌هاي اقتصادي و فرهنگي مقابله و مبارزه شود، گفت: اين كجروي‌ها دل همه نيروهاي اسلامي و انقلابي را به درد آورده است و لطف خدا و دعاي مردم پشتيبان رييس جمهور آينده خواهد بود.


آيت‌الله جنتي گفت: از نظر شوراي نگهبان، انتخابات به راحتي، سلامت و امنيت برگزار و صحت آن نيز اعلام شد و شوراي نگهبان نيز آماده هرگونه همكاري در طول اين دوره با رييس جمهوري منتخب است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25405

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار احمدي نژاد با شوراي نگهبان، احمدي نژاد: شوراي نگهبان سد محكمي در برابر مصادره‌كنندگان حقوق ملت است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005