يكشنبه 20 آذر 1384

نصرت ايراندوست، سرمربي تيم فوتبال ملوان: تيم ملي فوتبال ايران از گروهش صعود نمي‌كند، فارس

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال ملوان بندر انزلي گفت: بايد واقع بين بود و واقعيت‌ها را پذيرفت چرا كه تيم ملي فوتبال ايران در گروهي قرار گرفته كه حريفان سرسختي دارد و از اين رو نمي‌تواند به مرحله دوم صعود كند.


نصرت ايراندوست روز يكشنبه در گفت و گو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: مكزيك يكي از تيم‌هاي طراز اول جهان است و پرتغال و آنگولا هم تيم‌هاي قدرتمندي هستند. بنابراين صعود ايران به مرحله دوم دور از انتظار است.
وي ادامه داد: ممكن است در نگاه اول تيم‌هاي هم گروه ايران تيم‌هاي قدرتمندي به نظر نيايند، اما مكزيك تيمي است كه توانايي شكست برزيلي را دارد و پرتغال و آنگولا نيز از اين قاعده مسنثني نيستند.
ايراندوست تصريح كرد: اگر ايران بتواند عملكرد جام جهاني 1998 را تكرار كند، كار بزرگي انجام داده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در بخش ديگري از سخنانش در خصوص وضعيت تيم فوتبال ملوان اظهار داشت: تيم در شرايط خوبي قرار دارد و بازيكنان كاملا آماده رويارويي با فولاد خوزستان در هفته چهاردهم ليگ برتر هستند.
در گروه بندي انجام شده براي مسابقات جام جهاني 2006 آلمان‌ تيم ملي فوتبال كشورمان در گروه D با تيم هاي آنگولا،‌ مكزيك و پرتغال همگروه است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27883

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نصرت ايراندوست، سرمربي تيم فوتبال ملوان: تيم ملي فوتبال ايران از گروهش صعود نمي‌كند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016