جمعه 30 آذر 1386

حشمت مهاجرانی، مسئول کميته تيم های ملی فوتبال: سرمربی تيم ملی را يکشنبه معرفی می کنم، مهر

مسئول کميته تيم های ملی فوتبال گفت: با بررسی تمامی جوانب و جمع آوری اطلاعات دقيق و کامل در خصوص دو گزينه مورد نظر برای هدايت تيم ملی، فرد واجد شرايط را برای تيم ملی انتخاب خواهم کرد.

حشمت مهاجرانی با بيان اين مطلب به خبرنگارمهرافزود : پيگيری های لازم برای انتخاب سرمربی تيم ملی تاکنون از سوی کميته انتقالی انجام شده و درحال حاضر دو گزينه خارجی برای پذيرش پست سرمربيگری تيم ملی مطرح هستند که قرار است با انجام مذاکرات نهايی يکی از اين دو مربی را برای هدايت تيم ملی انتخاب کنم.

مهاجرانی از سانتينی و جورج به عنوان گزينه های مورد نظر برای هدايت تيم ملی نام برد و اظهار داشت : اطلاعات خوبی از اين مربيان در اختيار دارم با اين حال از طريق برخی از دوستانم درحال جمع آوری اطلاعات کاملی هستم تا بهترين انتخاب را در اين زمينه انجام دهم.

وی با بيان اينکه تحت هر شرايطی دستياران سرمربی تيم ملی ايرانی خواهند بود، تصريح کرد : استفاده از دستياران ايرانی از جمله شرايط اصلی است که برای انتخاب سرمربی تيم ملی مورد تاکيد من قرار دارد و تلاش خواهم کرد تا جمعی از مربيان امتحان پس داده و صاحب تجربه را برای حضور در کادرفنی تيم ملی به کميته انتقالی پيشنهاد کنم .

مسئول کميته تيم های ملی در مورد زمان معرفی سرمربی تيم ملی اظهار داشت : با بررسی های لازم و در نظر گرفتن تمامی جوانب و شرايط فنی و کارنامه کاری تا روز يکشنبه گزينه مورد نظر را به کميته انتقالی فدراسيون فوتبال معرفی خواهم کرد.

وی درخصوص احتمال استفاده ازنفرات کادرفنی پيشين تيم ملی در کادر جديد اظهار داشت : تيم ملی و موفقيت اين تيم برای من از هر چيزی مهم تر است و به همين دليل تلاش خواهم کرد تا بهترين و شايسته ترين مربيان را برای قرار گرفتن در کادر فنی انتخاب کنم و در اين راه تنها منافع ملی و سربلندی فوتبال ايران درمسابقات مقدماتی جام جهانی را مد نظرخواهم داشت . از همين رو فهرستی از مربيان واجد شرايط داخلی را تهيه کرده ام و برايم هيچکدام از اين عزيزان تفاوتی نخواهند داشت و احتمال اينکه از کادر مربيان سابق تيم ملی نيز استفاده کنم ، وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهاجرانی در خصوص آغاز فعاليت خود به عنوان مسئول کميته تيم های ملی فوتبال گفت : درمذاکراتی که با کميته انتقالی داشتم ، قراراست روز يکشنبه برنامه های خود را به اين کميته ارائه کنم و با توجه به فرصت کوتاهی که تا ۵ ژانويه (۱۵ دی) برای اعلام اسامی تيم ملی به فيفا باقی مانده هرچه زودتر با انتخاب سرمربی و کادرفنی برنامه های آماده سازی تيم ملی برای حضور در مسابقات مقدماتی و ديدار با سوريه را آغاز کنيم .

سرمربی تيم ملی درمسابقات جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتين درپايان گفت : از اينکه بعد از ۳۰ سال به عنوان يک خدمتگزاربه تيم ملی ايران بازگشتم بسيارخوشحالم و تمام تلاش و تجربياتم را دراين مسئوليت جديد به کارخواهم گرفت تا فوتبال ايران با اقتدار به جام جهانی صعود کند و با ارائه فوتبالی زيبا و تماشاگر پسند درجام جهانی قدرت و پتانسيل فوتبال ايران را به دنيا معرفی کند .

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35279

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حشمت مهاجرانی، مسئول کميته تيم های ملی فوتبال: سرمربی تيم ملی را يکشنبه معرفی می کنم، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016