يكشنبه 8 ارديبهشت 1387

نعمتی اولین طلای تاریخ تکواندو بانوان ایران را به گردن آویخت، مهر

عضو تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان موفق شد با غلبه بر حریفی از اندونزی اولین مدال طلای تاریخ تکواندو بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دومین روز از هجدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا که در شهر "هنان" چین جریان دارد، فاطمه نعمتی تکواندو کار وزن 47- کیلوگرم کشورمان پس از غلبه بر حریفانی از کره جنوبی، ویتنام و فیلیپین به دیدار پایانی این وزن راه پیدا کرد. وی در این مرحله موفق شد تکواندوکاری از اندونزی را با نتیجه 2 برصفر شکست داده و صاحب مدال طلا شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در طول تاریخ تکواندو بانوان ایران، نعمتی اولین تکواندوکاری است که به دیدار پایانی رقابت های آسیایی راه پیدا کرده و مدال طلا کسب می کند.

امروز همچنین محمد باقری معتمد در وزن 67- کیلوگرم، حریفی از ژاپن را در مرحله نیمه نهایی شکست داد و به دیدار نهایی این وزن صعود کرد. وی برای کسب مدال طلا باید با تکواندوکاری از اردن مبارزه کند. باقری معتمد پیش از صعود به دیدار نیمه نهایی حریفانی از قطر، پاکستان و افغانستان را شکست داده بود.

کوروش رجلی دیگر تکواندوکار موفق تیم ملی کشورمان بود که توانست با برتری 3 بر2 مقابل حریفی از فیلیپین به دیدار نهایی وزن 84- کیلوگرم راه یابد. وی دیدار نهایی این با نماینده چین تایپه مبارزه می کند. رجلی پیش از صعود به دیدار نیمه نهایی نمایندگانی از کره جنوبی و سوریه را شکست داده بود.

در رقابت های امروز سهیلا سیاحی نیز در وزن 72+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36674

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نعمتی اولین طلای تاریخ تکواندو بانوان ایران را به گردن آویخت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016