پنجشنبه 28 شهريور 1387

حاشيه‌نگاری ديدار سايپا - کروفچی، بی‌نظمی کنفرانس مطبوعاتی "ريوالدو" را فراری داد، ايسنا

* علی دايی و محمد مايلی‌کهن در جايگاه ويژه


ديدار تيم‌های سايپا ايران و کروفچی ازبکستان با حاشيه‌های مختلفی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال سايپا ايران از ساعت ۲۱:۱۵ چهارشنبه بيست و هفتم شهريور با قضاوت سعد کميل کويتی به مصاف کروفچی ازبکستان رفت و با تساوی دو بر دو متوقف شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

علی کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال، مهدی تاج نايب ريس فدراسيون،‌ حميد سجادی مدير عامل باشگاه سايپا، علی دايی و شهرياری اعضای هيات مديره سايپا ، عزيز محمدی رييس سازمان ليگ فوتبال، علی پروين و محمد مايلی کهن و فرشاد پيوس از پيشکسوتان فوتبال باحضور در جايگاه ويژه اين ديداررا از نزديک مشاهده کردند.

فاصله اندک ميان صندلی مايلی‌کهن و علی دايی از نکات جالب اين بازی بود. پخش تصوير علی دايی از نمايشگر ورزشگاه با استقبال تماشاگران روبه رو شد.

در نيمه نخست و در حالی که چهل هزار تماشاگر طرفدار تيم سايپا اين تيم را تشويق می‌کردند، نزديک به چهل تماشاگر ازبکستانی نيز با طبل به تشويق تيم خود مشغول بودند در حالی که سر و صدای زياد آنها حتی کار خبرنگاران را نيز مختل ساخته بود. با اين حال در نيمه دوم در حالی که تماشاگران ايرانی به شعارهای باشگاهی روی آورده و حتی مقابل يکديگر قرار گرفتند اما تماشاگران ازبکستانی که پرچم‌های کشورشان باشگاه کروفچی و پرچم برزيل را در دست داشتند تاپايان تنها تيم خود را تشويق کردند.

ريوالدو تنها بازيکن داخل ميدان بود که از سوی تماشاگران هر دو تيم به شدت تشويق شد.

در پايان بازی تنديس ويژه باشگاه سايپا از سوی ابراهيم صادقی به ريوالدو بازيکن برزيلی کروفچی اهداء شد.

به گزارش ايسنا، بی نظمی موجود در نشست‌های رسانه‌ای در اين بازی نيز هم‌چنان ادامه داشت، به شکلی که وقتی ريوالدو قصد حضور در اتاق کنفرانس مطبوعاتی را داشت با ديدن وضعيت بی نظم و محيط نامناسب برگزاری کنفرانس خبری از اين کار صرف نظر کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38379

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حاشيه‌نگاری ديدار سايپا - کروفچی، بی‌نظمی کنفرانس مطبوعاتی "ريوالدو" را فراری داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016