دوشنبه 14 دی 1383

براساس تازه‌ترين نظرسنجي‌: ابومازن 65 درصد از آراي مردم فلسطين را در انتخابات به خود اختصاص خواهد داد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - منطقه‌يي
در تازه‌ترين نظرسنجي انجام گرفته درخصوص انتخابات فلسطين، اعلام شد كه محمود عباس (ابومازن) با كسب 65 درصد از كل آرا در انتخابات تعيين رييس تشكيلات خودگردان، در رتبه‌ي اول قرار مي‌گيرد و احتمال پيروزي وي در اين انتخابات نسبت به رقيبان ديگرش بيشتر است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري كويت، در اين نظرسنجي اعلام شد كه 65 درصد از مردم فلسطين آراي خود را به محمود عباس (ابومازن)، رييس سازمان آزادي بخش فلسطين اختصاص خواهند داد و در مقابل 22 درصد از مردم اعلام داشتند آراي خود را به رقيب ابومازن، مصطفي برغوثي اختصاص خواهند داد.
همچنين در اين نظرسنجي كه در نوار غزه، كرانه‌ي باختري و بيت‌المقدس شرقي انجام گرفته است، ديگر كانديداهاي رياست تشكيلات خودگردان تنها پنج درصد از آراي مردم فلسطين را به خود اختصاص دادند و هشت درصد ديگر از مردم نيز اعلام داشته‌اند هنوز براي شركت در اين انتخابات و راي دادن به كانديد مورد نظر خود تصميمي نگرفته‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين در اين نظرسنجي ابومازن 70 درصد از آراي فلسطينيان را در منطقه‌ي نوار غزه و 62 درصد ديگر را در كرانه‌ي باختري به خود اختصاص داد و رقيب وي برغوثي 24 درصد از آراي مردم در كرانه‌ي باختري را به خود اختصاص داد و تنها 19 درصد از آراي مردم نوار غزه را به دست آورده بود.
در اين نظرسنجي اعلام شد 84 درصد از اعضاي جنبش فتح و سازمان‌هاي وابسته به آن آراي خود را به ابومازن اختصاص داده‌اند و از وي حمايت گسترده‌ خواهند كرد و نيز 51 درصد ديگر از طرفداران ابومازن در اين انتخابات از جنبش حماس و جبهه‌ي آزادي بخش فلسطين مي‌باشند.
در اين نظرسنجي آمده است: 70 درصد شركت‌ كنندگان بر اين اعتقاد بودند كه ابومازن تنها كانديدايي است كه خواهد توانست به توافقنامه‌ي صلح با اسراييل دست يابد و 61 درصد ديگر شركت كنندگان بر اين اعتقاد بودند كه ابومازن تنها فردي است كه مي‌تواند اوضاع اقتصادي فلسطين را بهبود بخشد و 60 درصد ديگر معتقد بودند وي توانايي اعمال قانون در مناطق فلسطيني را دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16417

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'براساس تازه‌ترين نظرسنجي‌: ابومازن 65 درصد از آراي مردم فلسطين را در انتخابات به خود اختصاص خواهد داد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016