پنجشنبه 30 تیر 1384

گزارش بی بی سی از انفجارهای امروز در شبکه حمل و نقل لندن


پليس خيابان های اطراف اين ايستگاه ها
را محاصره کرده است


در پی انجام چهار مورد تلاش برای بمبگذاری و انفجار در مرکز شهر لندن، ايان بلر، رييس پليس اين شهر گفته است که اکنون اوضاع تحت کنترل است. آقای بلر اين حوادث را انفجارهای جدی توصيف کرده است.
در پی بروز حوادثی در سه ايستگاه قطار زيرزمينی و يک اتوبوس در شهر لندن، اين ايستگاه ها تخليه شده و سه خط قطار تعطيل شده اند.

پليس حمل و نقل لندن می گويد در ايستگاه وارن استريت يک نفر مجروح شده است.

تونی بلر، نخست وزير بريتانيا و جک استرا، وزير امور خارجه اين کشور در يک جلسه اضطراری در همين مورد شرکت کردند.

تونی بلر، نخست وزير بريتانيا گفته است اينگونه وقايع را نبايد دست کم گرفت و هدف از آن، ترساندن مردم است. آقای بلر گفت لازم است که مردم در حد امکان به زندگی خود ادامه دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين حال منابع پليس به بی بی سی گفته اند که دو نفر در ارتباط با حوادث لندن دستگير شده اند. يکی از اين منابع همچنين تاييد کرده است که پليس تلاش دارد تعدادی فرد فراری را دستگير کند.

جزئيات اين حوادث به روشنی مشخص نيست و پليس در حال تحقيق درباره آنهاست. آمبولانس ها و کارکنان امدادی در محل حاضر شده اند.

خيابان های اطراف اين ايستگاه ها تحت محاصره پليس است و يکی از سخنگويان اداره آتش نشانی گفته است دست کم در يکی از اين ايستگاه ها دود ديده شده است.

سخنگوی يک شرکت اتوبوسرانی در لندن به بی بی سی گفت راننده اتوبوس محل وقوع يکی از اين حوادث به او گفته است که صدای انفجاری را شنيده است.

اخبار مربوط به بروز حوادثی در ايستگاه های "وارن استريت"، "شپردز بوش" و "اووال" درست دو هفته پس از آن گزارش می شود که چهار مورد انفجار در لندن 56 کشته بر جای گذاشت.

دنبالک: http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25830

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش بی بی سی از انفجارهای امروز در شبکه حمل و نقل لندن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016