شنبه 31 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


تازه های سايت پندار

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> پوتین و دنباله روی از سارکوزی: هوس تجدید فراش در 56 سالگی، عصر ایران

پس از ماجرای ازدواج نیکولا سارکوزی رییس جمهوری فرانسه با معشوقه اش کارلا برونی که مدت ها به سوژه اصلی مطبوعات فرانسه و دنیا تبدیل شد، ظاهرا ولادیمیر پوتین همتای روسی وی نیز قصد دارد به زودی با یک دختر جوان 25 ساله ازدواج کند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) روزنامه روسی مسکووسکی (Moskovski) در گزارشی از احتمال تجدید فراش پوتین و ازدواج وی با یک قهرمان سابق المپیک و عضو کنونی مجلس دومای روسیه در ماه ژوئن (خرداد) خبر داد.

این روزنامه روسی نوشت: "ظاهرا پوتین چند ماه قبل همسرش «لیودمیلا پوتینا» را به طور محرمانه طلاق داده و قصد دارد در پانزدهم ژوئن در سن پترزبورگ با «آلینا کابائوا» ازدواج کند."

براساس این گزارش شایعات در مورد ازدواج مجدد پوتین 56 ساله پس از سفر اخیر وی به بندر سوشی روسیه برای دیدار با جرج بوش و همسرش لورا بوش قوت گرفت. در این سفر همسر پوتین وی را همراهی نکرده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به نوشته مسکووسکی، پوتین معمولا اجازه نمی دهد اخبار زندگی شخصی وی به بیرون درز کند و برخی افراد هنوز اطلاع ندارند وی از همسر قبلی خود دارای دو دختر است که یکی از آنها ازدواج کرده و در مونیخ زندگی می کند.

"آلینا کابائوا"، دارنده مدال طلای المپیک 2004 آتن و مدال برنز المپیک 2000 سیدنی در رشته ژیمیناستیک است. وی که اصلیت ازبکی دارد در بسیاری از مسابقات به عنوان نماینده ژیمیناستیک روسیه شرکت کرده است.

در روسیه آلینا به عنوان یکی از زیباترین زنان این کشور شناخته می شود و از سال 2007 با رها کردن ورزش وارد عالم سیاست شده و اکنون عضو حزب روسیه متحد از جناح هوادار دولت در مجلس دوماست.





Copyright: gooya.com 2016