یکشنبه 22 اردیبهشت 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


تازه های سايت پندار

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> اظهارات موهن علم الهدی: پدر و مادر فرزندانی که ماهواره دارند، بت پرست و ناجوانمرد هستند، انتخاب

سيد احمد علم‌الهدي با تاکيد بر اينکه«دشمن اکنون در خانه شماست» گفت: اين ماهواره و اينترنتي که در خانه شما و مقابل چشم دختر و پسر جوان شماست دشمن اسلام و دين شماست.

وي اذعان داشت: اگر دختر و پسر بودن شما شب دير به خانه بيايد چون از رفيق نا اهل ، معتاد و فاسد مي‌ترسيد، نگران او مي‌شويد ولي آگاه باشدي که رفيق نا اهل و مفسد اکنون در خانه‌ي شماست.

وي تصريح کرد: فرزند شما زمان چت کردن با مفسد و معتادي که با هر نوع فسادي مرتبط است آشنا مي‌شود و آيا شما خبر داريد فرزندتان از طريق اينترنت به کجا سير مي‌کند و چه چيزي تماشا مي‌کنند و اين مسئله‌اي است که شما بايد حل کنيد نه دولت.

حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد علم‌الهدي اذعان داشت: شما پدر ناجوانمردي که ديش ماهواره را روي پشت بام خانه‌اش نصب کرده اي و شما مادر بت‌پرستي که حتما بايد در مجتمعي ساکن شوي که ديش ماهواره داشته باشد، بدانيد که زهر کشنده‌اي را با دست خود به فرزندانتان مي دهيد.

وي با بيان اينکه«2 هزار شبکه از طريق ماهواره قابل دسترسي است» گفت: در اين شبکه‌ها فساد، سکس و يا بي ديني و لامذهبي ها نمايش داده مي‌شود و يا وهابي‌گري‌هاي ضد علي(ع) را تبليغ مي‌کنند.

علم‌الهدي با بيان اينکه«در صورتي که کابل‌هاي مخصوص در ماهواره استفاده شود به 17 هزار شبکه دسترسي خواهند داشت» اذعان داشت: اين در حالي است که دولت ماهواره را قدغن کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اظهار داشت: حال دشمن درون خانه ‌ي شماست و مي‌گوييد دولت بايد حلش کند واقعا اين درست است که بريزند خانه شما و ديش‌ها را جمع کنند ، پس خودتان بايد اين مشکل را حل کنيد.

وي با اشاره به 419 شبکه ورزشي در ماهواره گفت:از طريق اين شبکه هاي ورزشي و در ورزشگاه‌ها هزاران فحشا و فساد و رابطه دختر و پسر را تا آخرين مرحله به اسم ورزش نشان مي‌دهد و شما در کنار فرزندانتان تماشا مي‌کنيد.

امام جمعه مشهد تاکيد کرد: ادعاي دوستي با علي (ع) نکنيد چرا که ديش‌هاي ماهواره بر پشت بام خانه‌ي شما پرچم يزيد است.

وي با بيان اينکه «32 شبکه فارسي زبان در ماهواره وجود دارد » گفت:‌اين 32 شبکه يا بر ضد مباني اعتقادي شيعه است يا بر ضد انقلاب است و يا بر ضد استقلال نظام و کشور است و يا در صدد ايجاد اختلاف در کشور و يا فسق و فجور را به دختر و پسر معصوم شما نشان مي‌دهد.

علم‌الهدي خطاب به مسولين هشدار داد: تمام دستگاهها بايستي در مقابل اين بلاي خانمان سوز مقاومت کنند.

خطيب نماز جمعه مشهد با بيان اينکه «اگر برخوردهاي شديد درست نيست جلوي قاچاق سرورها و ديش‌سازي‌ها گرفته شود» اذعان داشت: چطور جلوي يک ترقه را به خاطر خطرناک بودنش مي‌گيرید و يا يکي را که يک گرم ترياک يا هروئين دارد را مجرم مي‌دانيد، پس آگاه باشيد که ماهواره از کيلوها هروئين و تن‌ها ترياک کشنده‌تر است و دستگاهها بايستي با آن مقابله و از ورود توزيع و انتشار آن جلوگيري کنند.

وي با بيان اينکه« ميوه دل خود را با دست خود زهر ندهيد» گفت: تمام ويراني‌ها، مفاسد و آمار طلاق بالا ريشه‌اش در همين است که بايستي به دست شما خواهران و برادران حل شود.

حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد علم‌الهدي با بيان اينکه «رسانه ها بايستي در صدد رقابت و مقابله با ماهواره باشند»گفت: بايستي توجه داشته باشيد که شما تنها متولي سرگمي مردم نيستند بلکه متولي گسترش دين مردم نيز هستيد.





Copyright: gooya.com 2016