جمعه 24 خرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


تازه های سايت پندار

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> دختر 18 ساله عراقي ملکه روسری دانمارک شد، تابناک

يک شبکه تلويزيوني در دانمارک اعلام کرد، خانم هدي فلاح دختر عراقي مقيم آن کشور را به عنوان نفر برگزيده ملکه روسري دانمارک در سال 2008 معرفي کرد.

داوران او را از بين 46 عکس ارسالي از طريق مسابقه اينترنتي که توسط کانال عمومي DR1 برگزار شده بود، انتخاب کردند. دليل اين انتخاب، رنگ آبي روشن و تأثيرگذار روسري بوده است.

به دنبال چاپ کاريکاتورهاي توهين آميز عليه پيامبر اسلام در دانمارک و اعتراض‌هاي مسلمانان به اين حرکت، مجامع فرهنگي آن کشور برنامه‌هاي گوناگوني را براي آشنايي بيشتر مردم با اسلام و ديدگاه‌هاي آن به اجرا مي‌گذارند که طرح انتخاب ملکه روسري نيز، يکي از برنامه‌هاي تشويقي جوانان براي پيوستن به اين مباحث است.

گردانندگان مسابقه اعلام کردند که اين رقابت در حوزه مد و لباس و نه زيبايي است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جايزه نفر اول مسابقه يک دستگاه آي پاد، يک روسري طراحي شده بوسيله Danish fashion boutique و يک سال آبونمان رايگان مجله انگليسي «دختر مسلمان» است.

فلاح که هم اکنون دانشجوي رشته علوم اجتماعي است متولد عراق بوده و از سال 1997 به همراه خانواده خود به دانمارک مهاجرت کرده است.

گزارش سايت ايرانتو به نقل از آسوشيتدپرس همچنين حاکي است، مسابقه روسري در حالي انجام مي‌شود که دولت دانمارک در تلاش است، استفاده از نمادهاي مختلف مذهبي، از جمله حجاب، صليب، عرقچين يهودي و عمامه هندي را در کشور ممنوع کند.





Copyright: gooya.com 2016