شنبه 26 مرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


تازه های سايت پندار

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> نمایشگاه اختراعات احمقانه، واحد مرکزی خبر

پانچه در کیف ، عینک چراغ قوه ای ، ماساژورچشم ، محافظ سیبیل ، فنرمخصوص نوازندگان پیانو، کاغذ ورق زن ، ساعت دزدگیر جزو فهرست احمقانه ترین اختراعات قرن بیست و یک هستند.

واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه اینترنتی روسی اوترا : به تازگی در انگلیس نمایشگاهی شامل اختراعات احمقانه برگزار شده است که این موارد از جمله آنهاست .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

- طپانچه درکیف پول: این طپانچه در لایه داخلی کیف پول زنانه تعبیه می شود اما نقطه ضعف اصلی ان این است که تنها یک گلوله در ان جا می گیرد.

- عینک چراغ قوه ای : این عینک که به دو لامپ کوچک مجهز است در صورت استفاده در زمان بارندگی نقش صندلی الکتریکی را برای صاحبش ایفا می کند.

- ماساژور چشم : این دستگاه که روی صورت قرار می گیرد بادی تولید می کند که مستقیما به تخم چشم انسان اصابت می کند و جای ماساژ به آن آسیب می رساند.

- محافظ سبیل: افراد علاقه مند به سبیل بلند درزمان غذا خوردن و به ویژه صرف سوپ داغ با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند و به همین دلیل محافظی برای سبیلهای آنها ساخته شده است.

- فنر مخصوص نوازندگان پیانو: که به انگشتی وصل می شود که در زمان نواختن نتهای مخصوصی مورد استفاده قرار نمی گیرد اما جای مفید بودن بارها به دست آنها آسیب وارد کرده است.

- کاغذ ورق زن :‌ این وسیله هم برای نوازندگان موسیقی درنظر گرفته شده اما سرعت ورق زدن نتها توسط آن با سرعت نوازنده هماهنگ نیست.

- ساعت دزدگیر : این اختراع که مانند ساعت کار می کند زیر در قرار می گیرد و در زمان ورود شخص ناشناس صدای فوق العاده گوش خراشی تولید می کند.





Copyright: gooya.com 2016