چهارشنبه 17 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> هوويم مرا به عروسی اش دعوت کرد، اعتماد

زن 8 انگشتي وقتي فهميد شوهرش به دليل نقص عضو او با زن ديگري ازدواج کرده است مهريه اش را به اجرا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما چندي پيش زن جواني به نام روناک به شعبه 264 دادگاه خانواده مراجعه کرد و از قاضي خدايي خواست به شکايت او از شوهرش رسيدگي کند. اين زن گفت؛ شوهرم بايد 900 سکه طلاي مهريه مرا بدهد.

وي ادامه داد؛ سه سال پيش براي تعمير گوشي تلفن همراهم به مغازه رضا رفتم، پس از آن او به بهانه هاي مختلف مرا به مغازه اش مي کشاند تا اينکه بار آخر به وي اعتراض کردم و خواستم گوشي موبايل را به من پس بدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رضا با چرب زباني آرامم کرد و گفت؛ به من علاقه مند شده است. او پيشنهاد ازدواج داد. موضوع را در خانه مطرح کردم، مادرم مخالفت کرد و گفت رضا در شأن خانواده ما نيست.

روناک در ادامه گفت؛ رضا خيلي بر اين ازدواج پافشاري کرد و سرانجام مادرم به او گفت چون روناک دو انگشت ندارد، تو پس از مدتي پشيمان خواهي شد. اما رضا گفت اين طور نيست و آنقدر اصرار کرد که مادرم پذيرفت.

من و رضا ازدواج کرديم و بعد از يک سال صاحب يک دختر شديم. رضا در اين مدت خيلي تغيير کرده بود. او با حرف هاي تلخ و ناسزاهايش مرتب مرا آزار مي داد و به خاطر اينکه من دو انگشت ندارم، مسخره ام مي کرد و مي گفت خجالت مي کشد با من جايي برود. من دوساله بودم که دستم در چرخ گوشت رفت و انگشتم قطع شد و اکنون بايد به خاطر اين نقص عضو تحقير مي شدم. به هر حال سه سال از زندگي مشترک ما گذشت تا اينکه چند روز پيش شوهرم به من کارت عروسي اش را نشان داد و گفت دو سال قبل با زني که پنج سال از خودش بزرگ تر است ازدواج کرده و زندگي خوبي دارد، حتي همسر دومش مرا هم به عروسي شان دعوت کرده بود که رضا کارت را به من نداده بود.

روناک در ادامه اظهاراتش گفت؛ وقتي پرس وجو کردم، متوجه شدم حرف رضا حقيقت دارد. او با زن ثروتمندي ازدواج کرده و از همسرش يک خودروي مدل بالا هديه گرفته و 20 ميليون تومان هم هزينه عروسي اش کرده است.

به خاطر فرزندم قصد داشتم اين شرايط را تحمل کنم، اما مدتي که گذشت متوجه شدم، نمي توانم اين کار را بکنم و تصميم گرفتم مهريه ام را به اجرا بگذارم. اکنون تمام 900 سکه طلايي را که رضا مهرم کرده است، مي خواهم، البته حتي مرا تهديد هم کرده که اگر اصرار زيادي به گرفتن مهريه ام بکنم حتماً عکس العملي تند نشان خواهد داد.

قاضي خدايي پس از بررسي شکايت زن جوان رسيدگي به پرونده وي را به آينده موکول کرد.





Copyright: gooya.com 2016