یکشنبه 6 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> جایزه میلیاردی برای پرتقال های اسرائیلی، واحد مرکزی خبر

معاون وزیر بازرگانی با بیان اینکه ورود پرتقال با نشان تجاری رژیم صهیونیستی ، ارتباطی به وزارت بازرگانی ندارد افزود :هر کسی ثابت کند وزارت بازرگانی مجوز آنرا صادر کرده است جایزه میلیاردی دریافت می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمدصادق مفتح در نشستی خبری افزود : این موضوع ارتباطی با وزارت بازرگانی ندارد اما این وزارتخانه بر اساس وظیفه بازرسی ، با عرضه کنندگان برخورد می کند .

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه چهارم توسعه، واردات برخی کالاها از جمله پرتقال نیاز هر کسی ثابت کند وزارت بازرگانی مجوز واردات پرتقال با نشان تجاری رژیم صهیونیستی و یا ثبت سفارش با نام این رژیم را صادر کرده است جایزه میلیاردی دریافت می کند. به مجوز وزارت بازرگانی ندارد، افزود : اگر برای واردات این نوع پرتقال ثبت سفارش شده باشد به طور قطع به عنوان پرتقال تولیدی کشور دیگری بوده است .

معاون وزیر بازرگانی اظهار داشت: در بدترین شرایط اگر از مبادی رسمی این محصول وارد کشور شده باشد به نام تولید کشورچین و در کارتن های بسته بندی چینی بوده که بی دقتی بر روی نشان محصول موجب توزیع آن شده است.

وی همچنین احتمال داد برخی ها از روی شیطنت نشان تجاری رژیم صهیونیستی را پس از ورود به کشور بر روی این پرتقال ها نصب کرده باشند.

مفتح با اظهار بی اطلاعی از چگونگی ورود این محصول گفت: هر کسی ثابت کند وزارت بازرگانی مجوز واردات پرتقال با نشان تجاری رژیم صهیونیستی و یا ثبت سفارش با نام این رژیم را صادر کرده است جایزه میلیاردی دریافت می کند.

معاون وزیر بازرگانی در ادامه اضافه کرد حتی همه کالاها هم برای واردات نیاز به ثبت سفارش ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 


Copyright: gooya.com 2016