دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> سي ان ان: زهرا رهنورد، ميشل اوبامای ايران (همراه با ویدئو)، ایرنا

شبکه تلويزيوني سي.ان.ان ، زهرا رهنورد را ميشل اوباماي ايران ناميد که همسرش مير حسين موسوي را در مبارزات دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران همراهي مي کند.

شبکه تلويزيوني سي.ان.ان روز يکشنبه اقدام به پخش ويژه برنامه اي با موضوع فضاي مبارزه انتخاباتي مير حسين موسوي کرد.

اين شبکه خبري گفت: پس از انقلاب اسلامي در ايران، براي نخستين بار است که همسر يکي از نامزدهاي رياست جمهوري پا به پاي وي در اين انتخابات شرکت دارد و همسرش را همراهي مي کند.

سي.ان.ان سپس به ميان هواداران اين نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران در ورزشگاه آزادي تهران رفت.

هواداران در مصاحبه با سي.ان.ان، از حضور همسر مير حسين موسوي دراين دوره از مبارزات انتخاباتي استقبال کردند و علت حضور خود را در ستاد انتخاباتي وي، حضور خانم رهنورد در کنار ميرحسين عنوان کردند.

سي.ان.ان افزود:‌ همراهي همسر مير حسين موسوي در اين دوره از مبارزات انتخاباتي ريايست جمهوري در ايران، نيروبخش هواداران موسوي است و مي تواند آراي زنان ايراني را به سوي همسرش هدايت کند.

اين در حالي است که "محمد مرندي" استاد دانشگاه تهران در مصاحبه با سي.ان.ان گفت: رهنورد نمي تواند در اين زمينه چندان تاثيرگذار باشد و نقش وي در مناظرات سنگين پيش روي انتخاباتي و مسائل اقتصادي مطرح در آن ، قابل اعتنا خواهد بود.

مرندي در عين حال گفت: به عقيده من احمدي نژاد در مناظره هاي انتخاباتي خوب عمل مي کند و کسي نمي تواند احمدي نژاد را در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 


Copyright: gooya.com 2016